21. Ta žena je mrtvá!

17. 08. 2017 18:45:18
Tak jsem se vybičovala k nadtěhotenským výkonům. Všechno mě bolí a ač mám díky rostoucímu břichu o jeden opěrný bod v kleče navíc, jsem z toho pěkně zmožená.

Tak jsem se vybičovala k nadtěhotenským výkonům. Vymalovala jsem pracovnu a natřela tam i starou podlahu, ale bordel, co jsem při tom nadělala v ostatních místnostech v zápalu boje, uklidím, až naprší a uschne. Všechno mě bolí a ač mám díky rostoucímu břichu o jeden opěrný bod v kleče navíc, jsem z toho pěkně zmožená.

Venku je naprosto nádherně, od rána řvou ptáci, všude lítají včely. Dneska máme prací den, tak věším prádlo na zahradě na sluníčku, je to romantika venkovská. Větší pes chce pomáhat a podává z košíku kolíčky na prádlo, ale většina z nich se díky jeho silné slintací nátuře nedá použít, tak se ho snažím trochu krotit, ale marně. Menšího psa kolíčky na prádlo nezajímají, ten má jako každý rok jiné starosti, ty jarní, takže jezdí zadkem sem tam po betoně, po trávě, po hlíně, prostě experimentuje s různými povrchy a pohoršuje kolemjdoucí.

Jdu prolistovat kuchařky a chytré knihy a vymyslet něco originálního na velikonoční výzdobu.

Velikonoční přípravy a předoslavy a procházky byly docela intenzivní, tak jsem se k psaní nějak nedostala nebo se mi jen nechtělo, ani nevím. Ale samotné velikonoce jsme přežili celkem v pohodě. Velitel na to, co vypil, se ani moc nepředváděl. Ráno jsme odbyli spousty vesnických dětiček, rozdali spousty vajíček a odpoledne přišli známí, tak už jsme jen relaxovali, někteří u velikonočního vaječného likéru, já se sklenicí malinové limonády, na prohřáté zahradě.

Poslouchala jsem den před tím rozhlasový pořad, kde vystupovala vtipná doktorka XY, hrozná feministka a zarytá odpůrkyně tohoto svátku a brojila proti velikonocím. Říkala, že v obchodech už dávno neprodávají pomlázky, ale vyložené kyje a muži jsou pořád brutálnější a někdy se stane, že ten muž, posilněn čokoládovými velikonočními vejci plněnými rumem, bije a bije a bije a najednou ta žena je mrtvá! Redaktor jí na to argumentoval, že muži asi spoléhají na to, že je to den z mrtvých vstání, ale moc to nezabralo a její rozhořčení nebralo konce.

Náš velitel se naštěstí oháněl jen rybízovým prutem, na který jsem mu musela odborně uvázat pár velikonočních mašlí, a všichni jsme zdraví a živí.

Dneska jsem koupala menšího psa, protože zítra je objednaný na letní sestřih. Jako obvykle ho to sprchování strašně bolelo, celou dobu se snažil vylézt z vany ven a ukrýt se mi bezpečně v županu. V koupelně potopa, pes čistej, ale jinak špinavý naprosto všechno kolem a ještě k tomu se mnou samozřejmě přestal mluvit. Uklízela jsem to další dobrou hodinu, pak jsem ho šla na dvůr zkontrolovat, jestli ještě pořád trucuje. Netrucoval, vypadal neskonale šťastně a byl od čumáku až po ocas celej černej, fakt nevím, v čem se ten blbec zákeřná vyválel, ale už na něho peču, pojede špinavej, jeho ostuda.

Všechno v pohodě, jen chčije a chčije, tak nevím, jestli letos budem pálit nějakou čarodějnici. Ovšem, když náhodou chvilku nechčije, tak je fakt krásně. Všechno nádherně kvete, tráva voní, menší pes si ho stále honí, vesnická romantika jak má být. Letos mi s tím ten malej erotoman připadá ale mnohem horší než jindy, asi je to tím, že máme spravený plot a nemůže si jít zařádit ven, takže už téměř nechodí, jen sedí přilepený kulkama na zemi, odráží se předníma tlapama a hledá vhodný terén. Vypadá jak sáňkař, ale nikdo ty jeho závody nevydrží dlouho sledovat. Budu muset koupit nějaký bonbony, abych je mohla házet dětičkám, co se zastavují za naším plotem, a s otevřenýma pusama sledují, co ten sprosťák vyvádí. Z dálky vypadá docela roztomile, ale když „přijede“ blíž k plotu, tak je po legraci.

......

Autor: Věra Mrhačová | čtvrtek 17.8.2017 18:45 | karma článku: 13.38 | přečteno: 455x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Miniblogy

Ondřej Flégl

Hnutí lhářů, ANO, zneužilo manželství pro všechny a bodlo liberály do zad

Kratičké pokračování mého dřívějšího článku, které popisovalo bezpáteřní, bezhodnotový oportunismus hnutí ANO. Zajímá mě, kdy asi zradí seniory? Ale počkat, to už vlastně udělalo, jak popsal Ústavní soud v případu důchodů.

29.2.2024 v 12:12 | Karma článku: 10.51 | Přečteno: 386 | Diskuse

Zdeněk Pokorný

Cenzura a její vliv na idnes ....aneb dobrá práce cenzury.

Je to zvláštní, kdysi a je to už dávno, bylo idnes nejčtenější ...nevěříte, jak říkám, už je to dávno....před dobou kdy lidé mohli říkat svůj názor. ....ostatně jsou to jejich prachy, čtenost a rozmanitost názorů není vhodná že

4.2.2024 v 11:11 | Karma článku: 21.98 | Přečteno: 446 | Diskuse

Horst Anton Haslbauer

Další z mé knihy Ruksak, legrace, erotika a smrt

Celá ta sranda začala 26. července 1939 po sedmé hodině, když mě maminka konečně vypustila ze svého lůna. Už bylo na čase, i když si stěžovat nemohu - po celých těch devět měsíců bylo o stravu a střechu nad hlavou postaráno -

6.1.2024 v 10:51 | Karma článku: 9.64 | Přečteno: 125 | Diskuse

Miloslava Cejpková

Už jste měli odvahu vlézt po svátcích na váhu?

Já jo, ale protože si už dlouhá léta vedu statistiku, kolik to háže, byla jsem tak zbabělá, že jsem z ní raději honem odskočila, než byla ta příšerná cifra jasná. Kombinace ekonoma a celoživotního cvalíka je vražedná...

6.1.2024 v 0:37 | Karma článku: 11.90 | Přečteno: 179 | Diskuse

Alina Čertilina

Onkologie II

Málokdy se dá jednoznačně určit hranici mezi pacientem který otravuje a bezdůvodně vysává zdravotnický systém a člověkem který má vážné onemocnění v začátečné fáze

30.12.2023 v 17:56 | Karma článku: 5.76 | Přečteno: 131 | Diskuse
Počet článků 77 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 440

VYSOKÁ VESNICKÁ : nejen proto, že já sama jsem hodně vysoká a někdy hodně vesnická, ale i proto, že „studovat“ život na vesnici je někdy fakt vysoká.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...