Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

23. Makej, makej, ty idiote!

Menší pes už má horní část svého králičího tělíčka vypracovanou jak dlouholetý vozíčkář, jak se pořád při svých psích orgiích odráží jen předníma nohama, ale vypadá spokojeně.

Doufám, že se máte všichni dobře, protože my se máme skvěle, jen by mohlo být trochu tepleji. Ale všechno kvete a je to krása, a když fouká vítr, tak to vypadá, že sněží, jak všude padají ze stromů okvětní lístky, paráda.

Čarodejnice jsme letos odflákli, když jsme se chystali večer na zahradu, tak začalo zrovna zase pršet, takže toho velitel hned využil a vysmahl do hospody na hokej, a když se o půlnoci vrátil, tak se kupodivu už nechtělo ven mě. Vyrazili jsme pálit v sobotu na druhý pokus, ale když se veliteli za obvyklých dámských a pánských přirození konečně podařilo rozdělat oheň, zase začalo pršet, tak jsme špekáčky mrskli doma na pánvičku. Sice to nebyla taková ta správná zakouřená romantika, ale špekec je špekec, o ten bych nerada přišla.

Náš větší pes si našel novou, ještě neposkvrněnou plochu na trávníku, kde trénuje hrabání. Mohli bysme mu domluvit brigádu u Telecomu, je fakt dobrej a náruživej kopáč, takže každý ráno dostane na prdel a zbytek dne trucuje. Menší pes už má horní část svého králičího tělíčka vypracovanou jak dlouholetý vozíčkář, jak se pořád při svých psích orgiích odráží jen předníma nohama, ale vypadá spokojeně. Ve vhodných chvílích dokonce nestydatě obtěžuje toho většího, když chudák nemotorná usne na sluníčku. S přibývajícím věkem je bohužel pořád pomalejší, takže než se probere, má znásilněný ucho, čumák, tlapu, kam se zrovna ten malej erotoman trefí.

Fotbal už se pomalu blíží závěru, tak se snad velitel taky ukáže doma, jinak je prakticky pořád v hospodě. I když po tom, co to ti naši žabaři projeli, je u nás pěkně smutno. Ale aspoň nefandí doma, v hospodě se ten rachot ztratí. Někde jsem četla, že fotbal je proto tak oblíbený sport, protože tisíce naprostejch chudáků může beztrestně řvát na pár milionářů: „Makej, makej, ty idiote!“.

Já jsem se chystala na přednášku o porodu, ale nakonec jsem se na to vyflajzla, stejně nám asi skoro všechno řekli během těhotenského cvičení a zrovna dneska na nějaké veselé porodní prostocviky se skupinou nadšených budoucích tatínků a maminek nemám vůbec náladu.

Včera jsem měla nějaký útlum. Vyrazila jsem do velkého města a na konci naší vesničky jsem viděla na své straně silnice stát asi tři auta, tak jsem si ještě stačila pohrdavě pomyslet, co to musí být za idioty, takhle zaparkovat na vozovce, hodila jsem blinkr, řadu předjela a fičela si to dál. Pak mi začalo být divné, že musím jet pořád po levé straně, protože silnice je přehrazená výstražnými zábranami skoro kilometr. Když jsem se konečně mohla vrátit do svého pruhu, uviděla jsem ve zpětném zrcátku semafor, takže za idiota jsem byla asi já, protože je to tam rozkopaný kvůli kanalizaci a ty tři vozy prostě čekali na semaforu na zelenou. Naštěstí doproti nic nejelo, kdybych ještě ke všemu musela na program zařadit mé parádní číslo „couvání“, tak fakt nevím, jak by to dopadlo.

Až na ten pupek si ty poslední dny 2v1 docela užívám. Ráno se dlouho válím v posteli, pletu, zahradničím, natírám, přijímám návštěvy a tak, pohoda veliká. Včera jsem musela jet nakoupit do supermarketu do velkého města. Jela se mnou kamarádka a v rámci tréninku i její dvě nezbedné dětičky jeden a půl a tři a půl roku. Mladší holčička celou dobu vřískala jak na lesy a starší chlapeček jí ze všech sil pomáhal, málem mi praskla hlava. Uklidnili se až na zpáteční cestě, protože dostali v obchoďáku u reklamního stánku nafukovací balonky.

Stavovala jsem se cestou ještě na chvilku v práci, kolega s ostatními hodnými panáčky byli zděšení, že ještě jezdím v tom požehnaném stavu těsně před prasknutím autem, tak jsem namítala, že přece nebudu rodit v autobuse.

Stihla jsem přibrzdit i v kanceláři těhotenských kurzů a nafasovat rajcovní síťované spoďáry do porodnice. Jako naschvál zrovna končilo jakési cvičení maminek s miminama a to jedno tak usilovně řvalo, až rozeřvalo i ty ostatní, takže jsem zpáteční cestu pouze s dvojitým jekotem snášela už docela dobře. Kamarádčina holčička usnula až asi dva kilometry před cílem, ale i za tu chvilku klidu jsem jí byla vděčná. O víkendu si začnu chystat taštičku a snad už to rychle uteče a všechno bude v pohodě.

.......................

Autor: Věra Mrhačová | neděle 27.8.2017 16:58 | karma článku: 13,47 | přečteno: 518x
  • Další články autora

Věra Mrhačová

76. Jezte, dokud vám to nepoleze ušima

Dneska budu manželských povinností zproštěna, páčto by na to asi ani neviděl nebo by mu mohla prasknout tím tlakem oční bulva.

9.2.2021 v 7:51 | Karma: 11,49 | Přečteno: 328x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

75. Víno do zavařovačky a do kávy jar

Že hárá velitel, mě nepřekvapuje, jinak se snad ta jeho protivná povaha ani nedá vysvětlit, ale ta jeho psí princezna je nána, takhle na zimu, to si vážně nemohla vybrat líp.

28.12.2020 v 11:04 | Karma: 13,07 | Přečteno: 311x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

74. Pozdě, už jsem se jí dotkl já :-D

Dnešní ranní telefonát budeme muset odložit, pracovní nálada pod bodem mrazu, za chvilku mám "poradu" s obchoďákem, to jsem zvědavá, co zase vymysleli. Velkej šéf má mizernou náladu.

26.10.2020 v 17:42 | Karma: 13,71 | Přečteno: 340x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

73. Plno řečí, německých k tomu, a skutek utek

Taky jsem se rozhodla, že v budoucnu zkusím tolik nekňučet, protože jsem si uvědomila, že to moje permanentní stěžování je na vině, že já jsem u nás v rodině ta, na kterou se musí brát věčně ohledy. A to mám hlubší hlas než ty.

3.8.2020 v 17:32 | Karma: 12,35 | Přečteno: 269x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

72. „Mně nedáš?!“ - nálada je lehce nad nulou

„Sama nevím, proč to nemůžu poslouchat, asi že se vidím v nastaveném zrcadle, protože kdyby jsme obě, já a dotyčná, měly život pod kontrolou, tak nikdy se skopčákama neskončíme."

6.7.2020 v 12:47 | Karma: 11,56 | Přečteno: 244x | Diskuse| Miniblogy
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 77
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 440x
VYSOKÁ VESNICKÁ : nejen proto, že já sama jsem hodně vysoká a někdy hodně vesnická, ale i proto, že „studovat“ život na vesnici je někdy fakt vysoká.

Seznam rubrik