Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

28. Želvy a chobotnice nežeru

Velitel se přes ukrutné bolesti snaží pomáhat a likviduje zásoby kvasnicového piva, abych měla dost prázdných petlahví na mošt.

Tak plavání bylo docela dobrý, jen v šatně jsme narazily na dvě dost hlučný maminy s asi ročníma miminama, tak se beruška trochu bála, ale pak se zklidnila a uvolnila natolik, že zvládla instruktorce pokakat ruku, než jsem jí stačila nasadit plavky. V bazénu byla hodná a nebála se, taky jsem ji celou dobu držela, zatím si zvyká na vodu, ale je statečná. Já jsem byla taky hodná a bála jsem se jen chvilku, než jsem ponořila špeky pod vodu, pak už jsem byla taky statečná.

Jinak jsem v dobrém rozmaru a můžou padat třeba svalnatí chlapi z nebe, nic mě nerozhází (to jsem si trochu zapřeháněla, už jen ta představa mi asi dneska nedá spát, sakra!). Dneska bylo totiž neuvěřitelně krásně. Veliteli kupodivu nepřipadá na rozdíl ode mě dostatečně teplo, tak letí do Itálie načerpat slunné nálady, ale fičí pracovně, tak mu není co závidět. Navíc si na cestu oblékl své sváteční maturitní kalhoty, aby v té cizině nevypadal jako vesnickej balík, a zjistil, že ho tlačí nejen na kulách, ale především v pase, tak jsem mu musela pošít knoflík, přinést panáka, ale náladu měl stejně mizernou. Buď to na italském sluníčku rozchodí, nebo se bude řídit vesnickým „želvy a chobotnice nežeru“ a zhubne tam, ale spíš bych to viděla na obvyklý scénář, vrátí se odpočatý, kalhoty mrskne do skříně, práskne gumou od tepláků a pak práskne do bot a vyrazí do hospody a zase bude dobře.

Dneska jsme s beruškou sklízely jabka na zahradě, teda já, berunka to sledovala jedním okem z trávy a trochu pospávala. Psi jako obvykle pomáhali, co jim síly stačily. Větší pes nosil jabka, všechny nakousaný, menší pes chytal včely. Večer jsme to všechno jeli s velitelem vymoštovat, což byl pěkně blbej nápad. Velitel zvedl dvě bedny jablek a jako obvykle ho chytily záda, takže jsem těch sto kilo odtahala z váhy do vany, naházela do šrotovačky, přelila osmdesát litrů moštu z kýblů do beček a s těma mi pak naštěstí jeden hodný pán pomohl do auta, prostě paráda. Velitel starý zádař ještě pořád skučí a hlasitě nadává, beruška vyčerpáním usnula a já raději dělám, že mě nic nebolí, protože já tady nejsem od toho, abych byla nemocná. A to ještě musím zítra všechno přelít do flašek, vyčistit mrazák v garáži a nacpat to tam, aby byly vitamíny na zimu. Velitel se ale přes ukrutné bolesti snaží pomáhat a likviduje zásoby kvasnicového piva, abych měla dost prázdných petlahví na mošt.

Veliteli povolily záda, ale teď mu to pro změnu „vystřeluje do nohy“. Já se z něho fakt pominu, nemocnej chlap je normální katastrofa. Taky má teď nového „kámoše“, jeden místní vesnický ogar by mu rád ukázal svůj počítač, bůh ví, proč, tak ho pořád zve na návštěvu, shodou okolností je po nějaké havárii, tak veliteli dokonce nabízel, že mu může půjčit berle, že jich má doma víc a můžou se belhat spolu, mě to přijde slušná partie.

Pořád chodíme plavat a je to pohoda. Jen už začíná být trochu zima a já začínám být trochu roztržitá. Včera jsem se cestou z bazénu stavovala pro benzín, normálně už mi to tankování docela jde, ale tentokrát se mi tam tu pistol vůbec nepodařilo narvat, tak jsem šla vznést pár odborných dotazů na benzínku, jestli nemají ty stojany náhodou špatně označené a tak. Neochotný pumpař mi neochotně oznámil, že nee, a četl dál blesk. Nasupeně jsem se vrátila, načepovala jsem si benzín za celé tři koruny české na kalhoty, ale to už pán nevydržel a šel mi natankovat (ne mně, ale benzín do auta). Nevěřili byste, co se dá za tři koruny nadělat parády, to byl smrad! Beruška do té doby povídala jako o život, ale co jsme odjely od benzínky, tak byla zticha, tudíž jsem pořád šmátrala rukou od volantu dozadu, jestli dýchá. Přežila to.

Včera jsem se byla poprvé nechat ostříhat ve fakt luxusním kadeřnickém salónu. Sestra mezitím bavila na vedlejším křesle berunku, tak to proběhlo docela v pohodě. Za ty prachy si to člověk opravdu užije, „erotická“ masáž hlavy, lehká nenucená konverzace, kromě berušky nám na závěr všem pomohli do kabátů a byl konec.

No, co vám mám povídat, krasavice inteligentní, dokonce i velitel si všiml.

....................

Autor: Věra Mrhačová | úterý 3.10.2017 16:41 | karma článku: 13,85 | přečteno: 226x
  • Další články autora

Věra Mrhačová

76. Jezte, dokud vám to nepoleze ušima

Dneska budu manželských povinností zproštěna, páčto by na to asi ani neviděl nebo by mu mohla prasknout tím tlakem oční bulva.

9.2.2021 v 7:51 | Karma: 11,49 | Přečteno: 328x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

75. Víno do zavařovačky a do kávy jar

Že hárá velitel, mě nepřekvapuje, jinak se snad ta jeho protivná povaha ani nedá vysvětlit, ale ta jeho psí princezna je nána, takhle na zimu, to si vážně nemohla vybrat líp.

28.12.2020 v 11:04 | Karma: 13,07 | Přečteno: 311x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

74. Pozdě, už jsem se jí dotkl já :-D

Dnešní ranní telefonát budeme muset odložit, pracovní nálada pod bodem mrazu, za chvilku mám "poradu" s obchoďákem, to jsem zvědavá, co zase vymysleli. Velkej šéf má mizernou náladu.

26.10.2020 v 17:42 | Karma: 13,71 | Přečteno: 340x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

73. Plno řečí, německých k tomu, a skutek utek

Taky jsem se rozhodla, že v budoucnu zkusím tolik nekňučet, protože jsem si uvědomila, že to moje permanentní stěžování je na vině, že já jsem u nás v rodině ta, na kterou se musí brát věčně ohledy. A to mám hlubší hlas než ty.

3.8.2020 v 17:32 | Karma: 12,35 | Přečteno: 269x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

72. „Mně nedáš?!“ - nálada je lehce nad nulou

„Sama nevím, proč to nemůžu poslouchat, asi že se vidím v nastaveném zrcadle, protože kdyby jsme obě, já a dotyčná, měly život pod kontrolou, tak nikdy se skopčákama neskončíme."

6.7.2020 v 12:47 | Karma: 11,56 | Přečteno: 244x | Diskuse| Miniblogy
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Pomstím Palestinu, psal ve Francii podezřelý z únosu a znásilnění Židovky

25. dubna 2024  16:18

Policie ve Francii zadržela dvaatřicetiletého muže z pařížského předměstí Gennevilliers, který čelí...

Svědci mluvili až příliš, soud s Weinsteinem se zopakuje. Z vězení však nevyjde

25. dubna 2024  15:46,  aktualizováno  16:15

Newyorský odvolací soud ve čtvrtek zrušil odsouzení někdejšího hollywoodského producenta Harveyho...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  16:14

Aktualizujeme Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

V plaveckém bazénu v Řepích utonul muž, nejspíš měl zdravotní problém

25. dubna 2024  16:09

Ve veřejném plaveckém bazénu v pražských Řepích ve čtvrtek utonul přibližně sedmdesátiletý muž....

  • Počet článků 77
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 440x
VYSOKÁ VESNICKÁ : nejen proto, že já sama jsem hodně vysoká a někdy hodně vesnická, ale i proto, že „studovat“ život na vesnici je někdy fakt vysoká.

Seznam rubrik