34. Už po třetím čísle bolí ruka

20. 11. 2017 18:17:47
Velitel úspěšně absolvoval kurz pojídání šneků, ústřic a žabých stehýnek a nabyté znalosti šel hned zúročit do naší vesnické hospody.

Dneska mi přivezl kytici bývalý kolega s kolegyní, tak jsem měla po dlouhé době poklidné kulturní odpoledne a dozvěděla se taky pár novinek.

Dopoledne jsem byla berušce koupit nádobí na vařenou mrkvičku, už to všechno olízala, evidentně jí to chutná i prázdný. Ale zatím to má fakt jen na hraní, krmení ještě pořád odkládáme, berunka saje mateřské mléko jako malá pijavice a nechce se toho vzdát.

Dneska přijela má drahá sestra opět probrat svůj bohatý milostný život. Přiřítila se až na oběd, protože do tří do rána brečela, aniž by nějak přesněji dokázala říct, proč. Tak jsem si to všechno vyslechla, mlčky, na komentáře je sestra citlivá, nabalila jí na cestu řízky k večeři a bylo po návštěvě, asi už jsem fakt starší generace. I když někdy mi to připadá úplně obráceně, když pozoruju, co tady dělám za psí kusy, abych pobavila berušku, když je smutná. Ale berunka se taky snaží, teď ji zrovna baví cenit zuby, krčit nos a hrozivě funět, to ji asi naučil náš větší pes, ten menší si svá erotická školení, předpokládám, schovává na její osmnáctiny.

Velitel opět nocuje ve velkoměstě a já se těšila, že půjdeme brzo spát, když jsme bez dozoru, ale berušce se jako naschvál vůbec nechce. Tak jsem se aspoň dozvěděla, co dávají v pozdních nočních hodinách v televizi. Berunka si totiž na gauči hrála s ovladačem a najednou na mě nečučí z obrazovky chlupatý čumák vlčáka Rexe, ale chlupatá..., až se to stydím napsat, vůbec neukázali celou vnučku, jen celé pohlaví!!!, pořad ve stylu: „Ten sex už není, co to bývalo. Dřív jsem za noc zvládla deset i dvanáct čísel, dneska mě už po třetím začne bolet ruka...“

Počasí na venkově víc než divoké, hodinu tma a vánice, hodinu praží sluníčko, čert se v tom vyznej. Velitel úspěšně absolvoval kurz pojídání šneků, ústřic a žabých stehýnek a nabyté znalosti šel hned zúročit do naší vesnické hospody. Nemohl se dočkat, až jim tam předvede, jak bravurně nakrájet a pozřít uzenáče, takže už z dálnice volal, co bude k večeři, aby nebyly prostoje a mohl hned vymajznout. Přiletěl kolem páté, předal mi nějaké drobné dary, aby mi zacpal pusu a nechala jsem ho jít ke svým, naprosto nepředpisově a navzdory čerstvému školení do sebe naházel guláš a už troubili kumpáni u vrat. Jsou tak drzí, že se ani neptají, jestli může jít velitel ven! Ale dostala jsem krásný svetr, jako vždy s cenovkou a ještě mi zdůraznil, abych tu igelitku, ve které byl „zabalený“, schovala na psí hovna, obvyklá romantika.

Dneska měl velitel v práci audit. Páni manageři přijeli na kontrolu, co jako že pracanti vlastně dělají a jestli by jako nebylo třeba někoho vyhodit. Velitelova kolegyně z toho už měsíc nespala, chuděra, velitel sám, jist si v kramflecích, byl ochoten v rámci přípravy změnit pozadí na PC z nestydaté děvenky starostlivé na zátiší s mořským korábem. Snad to udělalo zamýšlený dojem, protože nevím, co bysme tady s ním celé dny dělaly, kdyby zůstal doma. Musela bych sobě i berušce spíchnout nějaký komický převlek, protože jak se velitel začne nudit, tak žádná legrace!

.............

Autor: Věra Mrhačová | pondělí 20.11.2017 18:17 | karma článku: 14.51 | přečteno: 477x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Miniblogy

Ondřej Flégl

Hnutí lhářů, ANO, zneužilo manželství pro všechny a bodlo liberály do zad

Kratičké pokračování mého dřívějšího článku, které popisovalo bezpáteřní, bezhodnotový oportunismus hnutí ANO. Zajímá mě, kdy asi zradí seniory? Ale počkat, to už vlastně udělalo, jak popsal Ústavní soud v případu důchodů.

29.2.2024 v 12:12 | Karma článku: 10.51 | Přečteno: 386 | Diskuse

Zdeněk Pokorný

Cenzura a její vliv na idnes ....aneb dobrá práce cenzury.

Je to zvláštní, kdysi a je to už dávno, bylo idnes nejčtenější ...nevěříte, jak říkám, už je to dávno....před dobou kdy lidé mohli říkat svůj názor. ....ostatně jsou to jejich prachy, čtenost a rozmanitost názorů není vhodná že

4.2.2024 v 11:11 | Karma článku: 21.98 | Přečteno: 446 | Diskuse

Horst Anton Haslbauer

Další z mé knihy Ruksak, legrace, erotika a smrt

Celá ta sranda začala 26. července 1939 po sedmé hodině, když mě maminka konečně vypustila ze svého lůna. Už bylo na čase, i když si stěžovat nemohu - po celých těch devět měsíců bylo o stravu a střechu nad hlavou postaráno -

6.1.2024 v 10:51 | Karma článku: 9.64 | Přečteno: 125 | Diskuse

Miloslava Cejpková

Už jste měli odvahu vlézt po svátcích na váhu?

Já jo, ale protože si už dlouhá léta vedu statistiku, kolik to háže, byla jsem tak zbabělá, že jsem z ní raději honem odskočila, než byla ta příšerná cifra jasná. Kombinace ekonoma a celoživotního cvalíka je vražedná...

6.1.2024 v 0:37 | Karma článku: 11.90 | Přečteno: 179 | Diskuse

Alina Čertilina

Onkologie II

Málokdy se dá jednoznačně určit hranici mezi pacientem který otravuje a bezdůvodně vysává zdravotnický systém a člověkem který má vážné onemocnění v začátečné fáze

30.12.2023 v 17:56 | Karma článku: 5.76 | Přečteno: 131 | Diskuse
Počet článků 77 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 440

VYSOKÁ VESNICKÁ : nejen proto, že já sama jsem hodně vysoká a někdy hodně vesnická, ale i proto, že „studovat“ život na vesnici je někdy fakt vysoká.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...