Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

47. Ojel by i slepici

Vedoucí družstva v nejčistších montérkách mě sice dneska ve dvě hodiny ujistil,že to bude za hoďku hotový, ale jak zmizel, tak se dělňasi opřeli o lopaty: „To víte, pani, de to pomalu.

Velitel je opět na pracovním mecheche za Prahou a my smrdíme doma a dohlížíme na dělníky. Začali totiž konečně pokládat do vykopaných děr tu kanalizaci. Sundali nám kvůli místu a složitému manévrování s rourama i část plotu, tak musím mít divou zvěř zavřenou v chodbě.

Dělníky udržuju v tom, že jsou to trhači a není tudíž dobrý je moc dráždit, ale jinak jde spíš o to, že by jim ti naši dva psí blbouni okamžitě sežrali svačiny a cigarety a náš menší by díky chybějícímu plotu, jak je jeho dobrým zvykem, ojel všechny feny, kočky a možná i slepice, kam jen oko dohlédne.

Vedoucí družstva v nejčistších montérkách mě sice dneska ve dvě hodiny ujistil, že to bude za hoďku hotový, ale jak zmizel, tak se dělňasi opřeli o lopaty a když jsem šla kolem, tak jen utrousili: „To víte, pani, de to pomalu, strašně se to sype“. No, hlavně, že jim to sype a mají dobrou náladu. Vymysleli dokonce, že vytvoří malé schůdky, kdyby do té jámy zahučel pes, aby mohl ven.

………………….

Nutná pauza byla způsobená nemilou a smutnou událostí. Zaběhl se nám náš menší pes a už nenašel cestu zpátky. Hledali, volali, plakali, nenašli, kdo ví, kde je mu konec. Ten větší truchlil natolik, že jsme nakonec museli pořídit nové štěně. Dneska jsme přivezli malinkého černého labradora. Velitel je ve svém živlu, pes je pro něj ideální dítě, tak kolem prcka běhá a stará se o něj jak o vlastního. Aspoň má zábavu a neprudí. Dost na tom, že už se zase pomalu ale jistě začíná blížit zima.

Taky jsem chtěla poslat pár důležitých e-mailů, protože velitel mi konečně vyměnil telefon, ale v rámci hesla „nesvítí někde zbytečně“ mi pro jistotu při té příležitosti zrušil připojení na internet. Tak budu muset zase počkat, až se vrátí z rachoty a za obvyklých opiček navalí ten svůj.

Jinak dneska se zase vyznamenal, panenka starostlivá. Volal mi hned ráno, ať nejezdíme plavat, protože to klouže, a v takto ušetřeném čase ať si vezmu lopatu a poklidím zbytky hlíny a kamení po položené kanalizaci, protože si u garáže málem urval blatník u auta o nějaký zapomenutý šutr. 

Deště přibývá, nálady ubývá. Konkrétně velitel má náladu jak v osmém měsíci komplikovaného těhotenství. Celej večer plundruje ledničku a co se scén a rozmarů týká, posledních pár dní je to na Oskara. Už mu to asi samotnému leze na nervy, protože včera povídal, že bysme měli pořídit antidepresivní žárovky. No nevím, leda že by si je našrouboval do uší a šel svítit někam do lesa, pak by byl možná doma chvilku klid.

Psi už jsou docela v pohodě, větší si na štěně zvykl a jsou velcí kámoši. Malej hrozně roste a řádí jak drak, probít se ven v sukni a punčocháčích je téměř nemožný. Velitel to svoje psí děcko nezřízeně miluje. Dneska si dokonce odskočil před pracovním obědem do obchodu a pořídil kuchyňskou váhu, protože je hrozně důležitý štěňátku přesně odvažovat žrádlo. V práci má asi frkec jako obvykle, protože mi celé odpoledne nadšeně volá a hlásí, kolik váží tužka, kolik pero, kolik hrnek s kafem a kolik hrnek bez kafe….. Prostě testuje novou váhu a moje nervy.

......................

Autor: Věra Mrhačová | úterý 10.4.2018 17:50 | karma článku: 17,75 | přečteno: 790x
  • Další články autora

Věra Mrhačová

76. Jezte, dokud vám to nepoleze ušima

Dneska budu manželských povinností zproštěna, páčto by na to asi ani neviděl nebo by mu mohla prasknout tím tlakem oční bulva.

9.2.2021 v 7:51 | Karma: 11,49 | Přečteno: 328x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

75. Víno do zavařovačky a do kávy jar

Že hárá velitel, mě nepřekvapuje, jinak se snad ta jeho protivná povaha ani nedá vysvětlit, ale ta jeho psí princezna je nána, takhle na zimu, to si vážně nemohla vybrat líp.

28.12.2020 v 11:04 | Karma: 13,07 | Přečteno: 311x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

74. Pozdě, už jsem se jí dotkl já :-D

Dnešní ranní telefonát budeme muset odložit, pracovní nálada pod bodem mrazu, za chvilku mám "poradu" s obchoďákem, to jsem zvědavá, co zase vymysleli. Velkej šéf má mizernou náladu.

26.10.2020 v 17:42 | Karma: 13,71 | Přečteno: 340x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

73. Plno řečí, německých k tomu, a skutek utek

Taky jsem se rozhodla, že v budoucnu zkusím tolik nekňučet, protože jsem si uvědomila, že to moje permanentní stěžování je na vině, že já jsem u nás v rodině ta, na kterou se musí brát věčně ohledy. A to mám hlubší hlas než ty.

3.8.2020 v 17:32 | Karma: 12,35 | Přečteno: 269x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

72. „Mně nedáš?!“ - nálada je lehce nad nulou

„Sama nevím, proč to nemůžu poslouchat, asi že se vidím v nastaveném zrcadle, protože kdyby jsme obě, já a dotyčná, měly život pod kontrolou, tak nikdy se skopčákama neskončíme."

6.7.2020 v 12:47 | Karma: 11,56 | Přečteno: 244x | Diskuse| Miniblogy
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 77
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 440x
VYSOKÁ VESNICKÁ : nejen proto, že já sama jsem hodně vysoká a někdy hodně vesnická, ale i proto, že „studovat“ život na vesnici je někdy fakt vysoká.

Seznam rubrik