Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

51. Taneční „kremace“ v rytmu salsy :-D

Já se kroutila u zubaře. Sestra se kroutila v rytmu salsy spolu s dalšími prkennými německými zoufalci.  

Ani sestra nezapomněla na moje narozeniny a píše : Drahá, zdravím na venkov. Předně, zítra KONEČNĚ pošlu ten opožděný dárek k tvým narozeninám, tentokrát mám velmi, velmi dobrý pocit, tak doufám, že budeš mít radost. A mám velkou novinku. Začali jsme s chotěm chodit do tanečních, kde se snažíme vlnit v rytmu salsy spolu s dalšími prkennými německými zoufalci. Včerejší hodina se docela vydařila, byla jsem ve skvělé formě a Pasqualle (náš temperamentní instruktor) nemusel ani jednou říkat: „Anno, nikdy netancuj sama, počkej na signály spolutanečníka!“  A otočku doleva jsem zvládala i na písně jiné, než je má oblíbená, jejíž text se skutečně skládá ze slov, cituji: „One, two, three, five, six, seven, eight ....“ a to pořád dokola. Navíc jsem měla fakt úžasné šaty s kolovou sukní, která se vážně parádně točila. Inu, mám všechny důvody k dobré náladě.

Jinak u nás v práci nic moc nového, kolegyně je doma s nemocnou dcerou, tak jsem sama v kanceláři a lehce trpím. Navíc přijel nějaký němec, tak kolem něho šéf skáče jako jelen. Náladu má aprílovou, dělal scény, že mi musí podepsat nějaké prohlášení, tak jsem argumentovala, že to nařídila má kolegyně, která má tyto doklady na starosti a bere svou práci vážně a zodpovědně, tudíž podepsat to, je otázka života a smrti. Šéf ale tvrdil, že když je kolegyně doma s nemocným dítětem, nemá poradní hlas. Nakonec to neochotně podepsal.

Nemocný je i sestřin pes : Drahá, právě jsme odvezli našeho psa k veterozubaři, budou jí odstraňovat zubní kámen a musí tam chudák zůstat až do večera na pozorování kvůli narkóze, protože ta je prý u starších kusů spojena se zdravotními riziky. Tak jsem celá nervózní, dovedeš si to představit. Běhám tady ode zdi ke zdi, jak je mým dobrým zvykem a těším se, až bude malá zase doma.
Víkend se nám jinak vydařil, v sobotu jsme byli na psím očkování a večer jsme měli sraz s novým párem, který hledá jako my přátele v novém bydlišti a který dopadl překvapivě dobře. Gabriela je poměrně zvláštní, má cca stopadesát centimetrů a místy se chová, jako by vypila moc káv, ale jinak je vážně milá. Její muž Herald se projevoval většinou, jen když byla Gabriela na toaletě. Ale jak říkal můj choť, má potenciál, kdyby ho ona nebrzdila. Každopádně jsme to všichni hodnotili kladně.
Jejich hlavní předností je to, že oba očividně snáší mě (o mém manželovi nikdo nepochyboval), což, čistě mezi námi, není samozřejmost a ani to není jev tak častý (mám svoje vrtochy a vím o nich), tak bychom se jich měli držet. Nehledě na to, že Gabrielino nadšení šlo tak daleko, že se už během prvního večera nabídla, že bude hlídat našeho psa, když bude potřeba. Tedy pokud malá přežije tu dnešní operaci.
 

Já jsem taky byla u zubaře, páčto mám kolem jednoho zubu černý kroužek u dásně, jak karatistický pás, ale zubařka říkala, že mi jen leze korunka ven. Mám si zuby pořádně masírovat a bude to ok. To mě trošku zaskočila, protože si vůbec nevzpomínám, od kdy nějakou korunku mám. Bůh ví, kdy mi ji tam ta baba strčila.

Sestřin pes zákrok taky přežil : Drahá, tak pacient se nám v pořádku vrátil, cení bělostný chrup a vypadá spokojeně. Tak jsme vyrazili do sauny, uklidnit pocuchané nervy, relax jak má být. Vrátili jsme se až večer, tudíž jsem propásla konferenční hovor s rodiči. Matka mi napřed nezvedla telefon, aby mi posléze formou sms zprávy oznámila, že teď už volat můžu. Bohužel čekám za pár dní periodu, tak mě to vážně naštvalo, inu, není to se mnou jednoduché.
 

No tak to jsou dobré zprávy ze západu, co se psího chrupu týká. My jedeme v sobotu do vinného sklípku, akce výjimečně i s dětičkama, tak se docela těším. Nabalíme tvarovací balonky, pumpičky, popijeme něco vína, snad bude veselo.
Pomazánky už mám hotový, teď jdu smažit dětičkám řízečky, aby měli „k vínu“ co zakousnout. Dneska jsem stihla ještě darovat krev. Mraky lidí hned za kuropění, příště budu muset jet později. Ale jinak dobrý, harantům ve školce se odpoledne líbilo, že jsem olepená náplastma. Zrovna se to hodilo, protože jsme stříhali papírový obvazy a ošetřovali zlomený nohy z kartonu. Našla jsem i svůj starý rentgen a pár obinadel, tak to bylo jako v nemocnici.

Příští týden má být mráz jak na sibiři, tak, doufám, stihneme v neděli odpoledne ještě saunu, ať se zocelíme.

................

Autor: Věra Mrhačová | středa 11.7.2018 20:24 | karma článku: 12,90 | přečteno: 200x
  • Další články autora

Věra Mrhačová

76. Jezte, dokud vám to nepoleze ušima

Dneska budu manželských povinností zproštěna, páčto by na to asi ani neviděl nebo by mu mohla prasknout tím tlakem oční bulva.

9.2.2021 v 7:51 | Karma: 11,49 | Přečteno: 328x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

75. Víno do zavařovačky a do kávy jar

Že hárá velitel, mě nepřekvapuje, jinak se snad ta jeho protivná povaha ani nedá vysvětlit, ale ta jeho psí princezna je nána, takhle na zimu, to si vážně nemohla vybrat líp.

28.12.2020 v 11:04 | Karma: 13,07 | Přečteno: 311x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

74. Pozdě, už jsem se jí dotkl já :-D

Dnešní ranní telefonát budeme muset odložit, pracovní nálada pod bodem mrazu, za chvilku mám "poradu" s obchoďákem, to jsem zvědavá, co zase vymysleli. Velkej šéf má mizernou náladu.

26.10.2020 v 17:42 | Karma: 13,71 | Přečteno: 340x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

73. Plno řečí, německých k tomu, a skutek utek

Taky jsem se rozhodla, že v budoucnu zkusím tolik nekňučet, protože jsem si uvědomila, že to moje permanentní stěžování je na vině, že já jsem u nás v rodině ta, na kterou se musí brát věčně ohledy. A to mám hlubší hlas než ty.

3.8.2020 v 17:32 | Karma: 12,35 | Přečteno: 269x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

72. „Mně nedáš?!“ - nálada je lehce nad nulou

„Sama nevím, proč to nemůžu poslouchat, asi že se vidím v nastaveném zrcadle, protože kdyby jsme obě, já a dotyčná, měly život pod kontrolou, tak nikdy se skopčákama neskončíme."

6.7.2020 v 12:47 | Karma: 11,56 | Přečteno: 244x | Diskuse| Miniblogy
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Zatkněte propalestinské levicové fašisty, vyzývá demokratický kongresman

25. dubna 2024  20:44

Demokratický kongresman Adam Smith označil propalestinské demonstranty za „levicové fašisty“ a...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 77
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 440x
VYSOKÁ VESNICKÁ : nejen proto, že já sama jsem hodně vysoká a někdy hodně vesnická, ale i proto, že „studovat“ život na vesnici je někdy fakt vysoká.

Seznam rubrik