Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

54. Samý porňáky, ale nejsou moje :-)

"Tak jim to hlavně nepouštěj, to jsou samý porňáky, ale nejsou moje, mám je od tchána, von je vyřazoval, víš".

Dneska jsme byli všichni opět v rodném městě. Opruz jako obvykle. U našich v klidu, zbytek návštěv mě štval jako vždy, ale máme to za sebou. Mamina nachystala řízečky, tak jsme je skoro všechny snědly s berunkou, než se velitel vrátil ze zkušební jízdy s mým otcem, kterému se chtěl pochlubit s novým služebním vozem. Teď už jsme doma, Berunka tady pilně vystřihuje kytičky z katalogu, co jsme si včera dovezly, aby mohla lepit vlastní katalog. Poprvé po půl roce jsme musely vynechat díky střevním potížím víkendové plavání, tak vyrazíme ve středu, to už budeme fit. V úterý a ve čtvrtek mám odpolední ve školce, tak to bude upros třed týdne příjemný a zasloužený odpočinek ve vířivce.

Včera jsem v práci zase prolézala kontejnery s papírovým odpadem, abych nasbírala potřebný materiál do školky a kolega mi slíbil vadná cédéčka. Říkal, že jich má plnou krabici, ale pak se zarazil a ptal se, na co to potřebuju. Říkám, že pro děti do školky na výrobu ozdobiček a on zděšeně:  "Tak jim to hlavně nepouštěj, to jsou samý porňáky, ale nejsou moje, mám je od tchána, von je vyřazoval, víš". Zdržela jsem se komentáře, červený byl i tak dost. V kontejnerech jsem našla „pokladů“ nepočítaných, táhla jsem to domů ve dvou krabicích, tak bude jistě nadšení veliké. 

Berunka dostala k svátku obrovského maňáska papouška. Radost obrovská, hned dostal pirátský šátek a klapku přes oko a řádili tady až do pěti hodin odpoledne, kdy přišly na návštěvu holky sousedky. Otevřely jsme si se sousedkou lahev vína na oslavu a holky jsem nechala probrat krabice s čerstvě uloupenými poklady, aby si vyrobily, cokoli je napadne. Bavily se nahoře v patře asi dobře, vůbec jsme o nich nevěděly. Ale když se rozloučily a já šla dát berunku spát, zjistila jsem, že v naší ložnici trůní na nafukovacím skútru papouch v cyklistické přilbě a potápěčských brýlích, v berunčiném pokoji se válel 1,5 metrový nafukovací krokodýl a lehátko s plyšákama na dovolené. Čištění zubů se taky protáhlo, protože v koupelně byla obě umyvadla plná vody, páčto v obou pluly parníky z polystyrénu, kelímků a záchodových ruliček. Ale zvládly jsme to uklidit celkem rychle a o to rychleji i zaslouženě brzo usnuly.

Jednu novinu ale přece jen mám. Zítra snad dovezeme našemu psovi kotec, tak bude důvod k další oslavě, teda aspoň pro mě, protože nebude ničit zahradu a otravovat hosty, když se to nejmíň hodí, myslím samozřejmě psa, i když velitel se do obojího umí taky opřít.

Tak kotec je skoro doma. Zatím je u sousedů na zahradě a zítra ho přenesou k nám, jak půjdou dělňasi do práce. Ještě že jsem se zas tak moc netěšila, protože není na co. Úprava terénu ve vesnickém pojetí znamenala, že se naházelo vedle terasy pár cihel, na kterých bude kotec stát, paráda veliká.

Zdravím na venkov, jsme po romantickém víkendu v Berlíně. Byli jsme na svatbě choťových známých. Docela dobrý, mně se to líbilo, alespoň do té doby, než jsme se s jedním spřáteleným párem přesunuli do jiného baru (svatba byla oficiálně jen do pěti hodin), kde jsme se dozvěděli, že ženich si pannu nevěstu vzal jen kvůli penězům, nevím, nevím, zase mám o čem přemýšlet. Dneska mi přijdou hned dvě!!!!!!!!!! zákaznice, do toho mám v jednu hodinu masáž, inu, už od středy jsem z toho nervózní, kolik se toho na mě valí. Jinak už není pochyb o tom, že jsem tlustá jako prase, Berlín mě dorazil, tak už zase zahajuji den miskou ovesných vloček a nově dvěma lžičkami olivového oleje, který má při odbourávání tuků dělat divy a končím to pak sklenicí šťávy z citronu, který má práci oleje v noci dokončit, takže napíši, jak se dostanu ze zajetí koupelny. Jo a všechno nejlepší k mezinárodnímu svátku žen, dárek je na cestě.

Díky, slavíme jako o život, jako obvykle. Ale stihly jsme i procházku se psem, kterej nám bohužel utekl, ale pak se bohužel vrátil, ovšem až jsem si skoro vyřvala plíce. A navíc mě kousl do ruky, mrcha, což ani nemůžu doma říct, protože by se vyšetřovalo, co jsem mu asi tak udělala.

Zdravím na venkov. Máme za sebou další vzrušující víkend. V sobotu tancovačka, v neděli tancovačka a ještě kino, co ti mám povídat. Včera večer se konečně úspěšně prodaly jedny šaty, aby mně ten pitomec německá za šest minut potom napsal, že to není jeho/její velikost, že si toho za těch deset dní, co byly vystavené na internetu, nevšiml. Tak co na to chceš říct. Náš kurz teď nabízí taneční odpoledne v neděli v jednom nově otevřeném baru, tak jsme se tam vypravili. Dokonce i s Birgit, naší lesbickou sousedkou, která si to nutně chtěla obkouknout, jako že bude chodit s tou svojí novou přítelkyní. Byl nedostatek mužů, tak choť s kolegou byli požádáni, aby zaskočili v rámci začátečníků. Já jsem taky zaskočila, po dlouhém přemýšlení jsem se uvolila tančit s Birgit, která chce i v budoucnu hrát ty mužské housle. Měla jsem s tím skutečně veliký, veliký problém, doufám, že jsem něco takového musela dělat naposledy.

No jo, život je boj, já jsem pro změnu vyfásla šedesát stran německýho manuálu na překlad k přístroji, kterej ani nevím, jak vypadá, natož jak funguje. Taky jsem byla vyslána do banky podepsat nějaký dodatečný papíry na náš úvěr. Je to ve středu velkého města, s mým parkovacím uměním noční můra. Navíc příjezdová ulice k bance, jak jsem zjistila až na místě, byla uzavřená a rozkopaná, tak jsem na poslední chvíli odbočila směr náměstí v dohledu a zaparkovala v zákazu parkování za jakýmsi kostelem. Letěla jsem jak vítr, aby mě tam někdo nenačapal, takže jsem v té rychlosti nemohla najít vchod do banky. Když už jsem se po několikáté v panice a kalupu rozplácla o sklo jak moucha o čerstvě umyté okno, tak mi konečně přišel bankovní pohůnek milostivě naproti. Dala jsem mu všechny papíry s tím, že hrozně spěchám kvůli autu. Dal mi podepsat zase ty svoje, jenže já v tom nervozním rozpoložení podepsala i list, co jsem podepsat neměla. Pohůnek samozřejmě tvdil, že to je velkej problém,  protože už to má přelepený bankovníma páskama, který už jsou podepsaný nejvyšším od včera. Tak jsem mu pásky rázně utrhla, že to podepíšu znovu a fčil, jen ať to proboha rychle vytiskne znovu a můžu jít. To už se bankéři slušně klepaly ruce, vůbec ty papíry nemohl poskládat a slepit, nakonec jsme to zvládli, já podepsala všechno znovu, pán se držel stolu, aby nějak uřídil ten třas, a já letěla pryč.  Auto bylo naštěstí bez boty a bez pokuty, chvilku mi trvalo, než jsem našla cestu ven, zpocená jsem byla jak kůň.

..............

Autor: Věra Mrhačová | středa 3.10.2018 17:48 | karma článku: 13,26 | přečteno: 385x
  • Další články autora

Věra Mrhačová

76. Jezte, dokud vám to nepoleze ušima

Dneska budu manželských povinností zproštěna, páčto by na to asi ani neviděl nebo by mu mohla prasknout tím tlakem oční bulva.

9.2.2021 v 7:51 | Karma: 11,49 | Přečteno: 328x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

75. Víno do zavařovačky a do kávy jar

Že hárá velitel, mě nepřekvapuje, jinak se snad ta jeho protivná povaha ani nedá vysvětlit, ale ta jeho psí princezna je nána, takhle na zimu, to si vážně nemohla vybrat líp.

28.12.2020 v 11:04 | Karma: 13,07 | Přečteno: 311x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

74. Pozdě, už jsem se jí dotkl já :-D

Dnešní ranní telefonát budeme muset odložit, pracovní nálada pod bodem mrazu, za chvilku mám "poradu" s obchoďákem, to jsem zvědavá, co zase vymysleli. Velkej šéf má mizernou náladu.

26.10.2020 v 17:42 | Karma: 13,71 | Přečteno: 340x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

73. Plno řečí, německých k tomu, a skutek utek

Taky jsem se rozhodla, že v budoucnu zkusím tolik nekňučet, protože jsem si uvědomila, že to moje permanentní stěžování je na vině, že já jsem u nás v rodině ta, na kterou se musí brát věčně ohledy. A to mám hlubší hlas než ty.

3.8.2020 v 17:32 | Karma: 12,35 | Přečteno: 269x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

72. „Mně nedáš?!“ - nálada je lehce nad nulou

„Sama nevím, proč to nemůžu poslouchat, asi že se vidím v nastaveném zrcadle, protože kdyby jsme obě, já a dotyčná, měly život pod kontrolou, tak nikdy se skopčákama neskončíme."

6.7.2020 v 12:47 | Karma: 11,56 | Přečteno: 244x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

71. Velitel má vzteklinu a já potřebuju ledviňák

Zatím všechno v pohodě, záda mě nebolí, kokos jen lehce, močák močí, dítě je v dobrém rozmaru, co víc si můžu přát. Snad jen nekontrolovaně žrát a hubnout, to by se mi fakt líbilo.

23.5.2020 v 13:23 | Karma: 9,96 | Přečteno: 164x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

70. Vířivka není pro socky

Zkouška německé hrošice moc nedopadla, šaty chtějí ještě úpravu, sestra se zmítá ve změti taftu a vzteku. Navíc je zklamaná, že si švagr nechce tu svatební róbu vyzkoušet, dle sestry mají s Droběnou stejnou postavu.

30.3.2020 v 15:28 | Karma: 9,23 | Přečteno: 204x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

69. „Vole, to je debil, vole“

Musím říct, že jsem se dlouho považovala za velkou odbornici na manželství a psycholožku v jednom, jelikož se mně tak dobře daří prosazovat moji vůli, ale obávám se, že jsem prostě měla jen v manželovi štěstí na výborný materiál."

15.2.2020 v 21:03 | Karma: 13,57 | Přečteno: 452x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

68. Hysterická kravka a zaražený prdy

Po dalších pár pivech a příchodu z toalety to vypadalo, že bude té chuděře těhotné posílat nejen míry a váhu toho, co se podařilo vytlačit jemu, ale i fotky.

16.1.2020 v 19:16 | Karma: 11,27 | Přečteno: 317x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

67. Koza Sára a komické číslo

Sestra na divokém západě má jako obvykle svoje divoké starosti jako například včera, kdy psala: „Představ si, že v poslední době asi komunikuji s Bohem. Chodí mně SMS z komického čísla a obsahem jsou citáty z bible."

7.12.2019 v 18:42 | Karma: 10,11 | Přečteno: 185x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

66. Monstrózní poprsí a monstrózní ostuda

Léto sice v plném proudu, ale lehce se ochlazuje. Sestra se chystá migrovat na svou letní návštěvu na divoký východ za rodinou, tudíž i k nám, a jako obvykle je ve stresu, jak říká: „Tu emigraci nám byl někdy čert dlužen“.

26.10.2019 v 17:20 | Karma: 9,43 | Přečteno: 373x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

65. Umírej potichu :-)

Máme periodu, já i pes, tak těhotný není nikdo, tak fakt nevím, na co tu náladu svádět. Dneska máme taneční, ale pochybuji, že zvládnu jít na parket. Jsou věci, které slušná začátečnice prostě nedělá.

27.9.2019 v 18:03 | Karma: 10,98 | Přečteno: 228x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

64. Okradená škatule

Po pár dnech ztráty ze Slovenska skoro nahrazený, nový telefon na cestě, nová karta vyřízená a já taky. OP dostanu co nevidět, bohužel stejné, chtěla jsem si vybra jiné datum narození, ale neprošlo to.

19.9.2019 v 18:57 | Karma: 9,82 | Přečteno: 144x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

63. Vietnamské spoďáry a lesbická sousedka

Lesbická sousedka ve vietnamských spoďárách zní jako začátek německýho vtipu, ale v tom vedru by se tomu asi ani skopčáci nesmáli.

18.8.2019 v 18:32 | Karma: 13,22 | Přečteno: 398x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

62. Kýbl potu a tepláky s rozkrokem proklatě vysoko

"S nemocnými to neumím, ať už jsou to nemoci opravdové, nebo simulované, zvlášť když to vždycky rozhodí program.“

30.5.2019 v 18:22 | Karma: 10,34 | Přečteno: 227x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

61. Chlístla jsem jí to do těch vypleštěných bulviček

Věřím, že švagr dělal, co mohl, bohužel se ukazuje, že jsem vzdor všem náznakům žila v ilusi, že mám to tělo, tak nějak na svůj věk. Ale dvojitá brada mě nenávratně vyvedla z omylu.

21.4.2019 v 10:37 | Karma: 12,80 | Přečteno: 317x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

60. Fascinována mým poprsím sáhla si ...

Škoda, jak říká, mohlo se to pozitivně projevit na sestřinné disciplíně. Ale protože ví všechno nejlíp, už teď je jasné, že si ta kravka řekne moc.

7.3.2019 v 19:22 | Karma: 12,48 | Přečteno: 452x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

59. Ač žádný kozy nemám, měla jsem je až u brady

Ze západu žádné novinky, tak doufám, že sestra dře jako správné děvče z východu. Já už se těším na šatičky na oslavu, co ušije, jak malá, určo budou úžasný.

4.2.2019 v 19:19 | Karma: 13,32 | Přečteno: 420x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

58. Nedýcháš-li a nejsi schopen nahmatat si na zápěstí tep - nepotřebuješ lékaře

Lékař, kterého hodláš obtěžovat vyprávěním o loupání v palci, by během této doby mohl zachránit život dvěma až třem perspektivním, mladým daňovým poplatníkům, kteří pracují na tvůj důchod.

14.1.2019 v 20:17 | Karma: 11,01 | Přečteno: 333x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

57. Pouta a Miss mokrý triko

Můj drahý kolega dorazil optimisticky naladěn až těsně před obědem a na levém zápěstí měl modrý zářez evidentně od pout a tvrdil, že je to z volejbalu. Kolegyně přiletěla jako vítr a vylila na mě celou sklenici vody.

10.12.2018 v 17:43 | Karma: 10,19 | Přečteno: 399x | Diskuse| Miniblogy
  • Počet článků 77
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 440x
VYSOKÁ VESNICKÁ : nejen proto, že já sama jsem hodně vysoká a někdy hodně vesnická, ale i proto, že „studovat“ život na vesnici je někdy fakt vysoká.

Seznam rubrik