59. Ač žádný kozy nemám, měla jsem je až u brady

4. 02. 2019 19:19:53
Ze západu žádné novinky, tak doufám, že sestra dře jako správné děvče z východu. Já už se těším na šatičky na oslavu, co ušije, jak malá, určo budou úžasný.

Tak šéfovská oslava byla, jak má být. Takový maličký roztomilý chlebíčky a gulášek a do každý ruky jeden řízeček (abych neurazila), moje vůle je slabá, a to tam ještě stojí vyskládaný jak vojáci dva druhy pohárů, kterým ale zdárně odolávám, ale až se tam změní sestava u stolu a přijdou ti, co mě ještě neviděli, tak jdu na druhý kolo. Jinak šéf měl z pušky, kterou si přál a dostal, opravdu nelíčenou radost, to bych ani nečekala.

Doma na mě čekali moji rodiče, který jsem taky nečekala. Byly jsme s babí pro berunku ve školce, nepršelo, tak mohla fičet na kole, mamina klusala vedle ní, já to jistila zezadu. Otec čekal u nás na gauči, páčto je zraněn, ale nikdo neví, co mu je. Nicméně prozatím nejedou ani do Itálie, ale pojedou co nevidět, jen co zranění dovolí, protože mamka si tam musí koupit něco na sebe na tu oslavu šedesátin, protože jedině v Itálii, však víš, mají ty poslední výkřiky módy hodný takové slávy a sešlosti. Velitel zítra fičí do rodného města, naštěstí sám, má tam sraz po dvaceti letech s gymplem, tak zůstaneme s berunkou doma a pojedeme asi plavat, protože tady děsně prší a má pršet ještě pěkně dlouho. Včera jsem tady probírala na netu čtyřkolky, protože berunka po ní pořád děsně touží, a úplně mě to chytilo, hapruje v tom jen to, že nevím, kde bysme na ní jezdily, páčto se mi nechce pořád zneužívat sousedy čtyřkolkáře, i když jim by to asi nevadilo, jsou zlatí. Tak uvidím, možná na ni do příštího léta naškudlím a koupíme ji, za pár tisíc se dá pořídit slušnej stroj, na kterým může jezdit i dospělej, vypadá to akčně a taky je, protože když mě naposledy vyvezl pan velkorybníkář na té jejich káře kolem rybníka, tak ač žádný kozy nemám, měla jsem je chvilkama až u brady.

Jo, už mám zase novej telefon, ten velitelův starej obouchanej křáp, co jsem používala doteď, sice fungoval, ale postupně mu odpadávají různý části, baterku jsem musela už přilepit izolepou, tak mi objednal novej, takže jsem včera poslala omylem jednu prázdnou a jednu neúplnou sms prvnímu člověku v mém telefonním seznamu, ve třetí už se mi podařilo vysvětlit, že to není žádná tajná šifra, že jen zápasím opět s novým ovládáním, protože mi psal, že těm zprávám nerozumí. No bodejť.

Počasí je pořád děsný a bude hůř, má se ještě ochladit. V sobotu jsme byly doma, ale přišla za náma kamarádka se synkem, tak bylo veselo. Pak jsme vzaly ven psa, berunka kolo a cestou zpátky jsme potkaly sousedy, tak jsme s nima ještě navlečený v punčocháčích a teplých bundách vyrazily na muzejní noc do vedlejší vísky. Paráda, výstava ze starého školství, hrála muzika, tancovala tanečnice s hadem, rytíři se mlátili hlava nehlava, což byla asi nejhorší část, protože berunka na ně neviděla, tak jsem si ji "hodila" za krk a za těch patnáct minut se mi pod těma třiceti roztomilejma kilama úplně odkrvily ramena. Spaly jsme spolu ve velké posteli na sardinky, jak říká berunka, tělo na tělo, ksicht na ksicht. Dneska jsme byly dopoledne ještě jednou se psem, protože velitel přijel až skoro na oběd, tak bylo třeba nasbírat pár kladných bodů.
Berunka brala kolo, ale zpátky už to nemohla ani vyšlapat, jakej byl vichr, teď dokonce prší. Zítra spolu asi vyrazíme na nákupy, páčto už doma nemáme ani kafe. V úterý to vypadá na plavání, a ve středu ještě uvidíme, ale mají spravenou jízdárnu, tak snad bysme mohly vyrazit na koně a rajtovat uvnitř, kdyby pršelo. Ve čtvrtek nám přijede návštěva, tak jsem zvědavá, už jsme se dlouho neviděli, snad se chlapci trochu zvetili, protože to bývali docela spratci, potkali jsme je na té muzejní noci, tak se přijedou mrknout na naše nové bydlení.

Ze západu žádné novinky, tak doufám, že sestra dře jako správné děvče z východu. Já už se těším na šatičky na oslavu, co ušije, jak malá, určo budou úžasný, i když na panně budou vypadat jako vždycky líp. Dokonce jsem kvůli nim začala znovu mávat činkama, abych nahonila nějaký ramena, ale to vidím do června černě. Ve čtyři hodiny odpoledne je hokej nebo fotbal, ani nevím, tak se musíme někam zašít, moc se mi to řvaní poslouchat nechce. Navíc nálada nic moc, odpoledne jsem totiž žehlila v patře v ložnici a zdálo se mi, že slyším auto, ale nikdo nešel, tak jsem myslela, že jsem se spletla. Nicméně asi po půl hodině mi zvonil telefon: "Já su ve sklepě, poď mě vysvobodit!". Velitel totiž někde koupil do toho sklepa vedle baráku starý dveře, tak je tam šel zevnitř namontovat, ale kliku nechal v autě, tudíž se tam uvěznil. Naštěstí měl aspoň mobil, protože jinak tam mohl stepovat do večera, slyšet tam není a na zahradu v tom počasí nechodíme. Měla jsem sice cukání předstírat chvilku ztrátu signálu, kterýho je u nás nedostatek, ale nakonec jsem ho pustila hned. Ale i ta potupná půlhodina, než se odhodlal mi zavolat, udělala své, tak má samozřejmě obočí proklatě blízko sebe.

Příští týden jdu ve čtvrtek darovat krev, tak vezmu asi berunku s sebou a půjdeme pak do kina. Chce vidět Garfieldův nový trhák, tak snad to stihneme i s obědem u Dyndy, tam mi ty ceny za umělohmotný řízečky a křupavý hračky (nebo naopak, nikdy nevím), vždycky rozproudí oběh, i když se tam po odběru nemá moc co honit.

Autor: Věra Mrhačová | pondělí 4.2.2019 19:19 | karma článku: 13.32 | přečteno: 420x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Miniblogy

Vladislav Svoboda

1. díl Listopad-jiný pohled

Aniž jsme si to tehdy uvědomovali, tak od 17. listopadu se všude vyskytovali agenti StB. Počínaje Činoherním klubem nebo balkónem Melantrichu. Bohužel naše dění ovlivňují dodnes.

28.3.2024 v 14:31 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 64 | Diskuse

Ondřej Flégl

Hnutí lhářů, ANO, zneužilo manželství pro všechny a bodlo liberály do zad

Kratičké pokračování mého dřívějšího článku, které popisovalo bezpáteřní, bezhodnotový oportunismus hnutí ANO. Zajímá mě, kdy asi zradí seniory? Ale počkat, to už vlastně udělalo, jak popsal Ústavní soud v případu důchodů.

29.2.2024 v 12:12 | Karma článku: 10.51 | Přečteno: 386 | Diskuse

Zdeněk Pokorný

Cenzura a její vliv na idnes ....aneb dobrá práce cenzury.

Je to zvláštní, kdysi a je to už dávno, bylo idnes nejčtenější ...nevěříte, jak říkám, už je to dávno....před dobou kdy lidé mohli říkat svůj názor. ....ostatně jsou to jejich prachy, čtenost a rozmanitost názorů není vhodná že

4.2.2024 v 11:11 | Karma článku: 21.98 | Přečteno: 446 | Diskuse

Horst Anton Haslbauer

Další z mé knihy Ruksak, legrace, erotika a smrt

Celá ta sranda začala 26. července 1939 po sedmé hodině, když mě maminka konečně vypustila ze svého lůna. Už bylo na čase, i když si stěžovat nemohu - po celých těch devět měsíců bylo o stravu a střechu nad hlavou postaráno -

6.1.2024 v 10:51 | Karma článku: 9.64 | Přečteno: 125 | Diskuse

Miloslava Cejpková

Už jste měli odvahu vlézt po svátcích na váhu?

Já jo, ale protože si už dlouhá léta vedu statistiku, kolik to háže, byla jsem tak zbabělá, že jsem z ní raději honem odskočila, než byla ta příšerná cifra jasná. Kombinace ekonoma a celoživotního cvalíka je vražedná...

6.1.2024 v 0:37 | Karma článku: 11.90 | Přečteno: 179 | Diskuse
Počet článků 77 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 440

VYSOKÁ VESNICKÁ : nejen proto, že já sama jsem hodně vysoká a někdy hodně vesnická, ale i proto, že „studovat“ život na vesnici je někdy fakt vysoká.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...