Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

60. Fascinována mým poprsím sáhla si ...

Škoda, jak říká, mohlo se to pozitivně projevit na sestřinné disciplíně. Ale protože ví všechno nejlíp, už teď je jasné, že si ta kravka řekne moc.

Nálada výborná od východu až na západ, snad to tak vydrží. Sestra prodala další historické šatičky ze svojí dílny, tak má důvod ke spokojenosti, nicméně zase lehce remcá, protože jim zdražili nájem. Je za tím nepochybně žena majitele domu, jak sestra vydedukovala, neboť jemu je to celkem jedno. Ona je doma a, aby byla nějak užitečná, namlouvá si, že se stará o ten dům. A to si sestra zrovna plánovala se odstěhovat se šitím do spodního patra, ale protože ví všechno nejlíp, už teď je jasné, že si za ten nájem řekne ta kravka moc. Škoda, jak říká, mohlo se to pozitivně projevit na sestřinné disciplíně. Mohla by si stanovit něco jako pracovní dobu a neběhat od jednoho k druhému, z kuchyně do obýváku a taky by byl v bytě trochu pořádek, kdyby měla na šití dílnu jinde.
Ale i tak má tempo slušné, moje šaty jsou skoro hotové, údajně nařasené na tolika místech, že jsou víc než lichotivé. Švagr se těší na plánovanou taneční dovolenou, sestru děsí, že tam budou jediný manželský pár, tak uvidíme, jak to ustojí.

Já jsem v práci, smolím prospekty na příští týden na veletrh a zítra jdu ráno na kontrolu s podvozkem (se svým vlastním). Navíc chci zítra vysmahnout hned po obědě a pojedeme si s křepelkou zaplavat. Večer nafókla všechno nafukovací, co našla, včetně krokodýla, tak budeme muset večer udělat přísný výběr. Včera jsme byly nakonec u sousedů, velitel sledoval doma hokej, tak jsem vzala souseda omrknout zahradu a ty naše úděsný stromy. Sice jsem je silně ořezala, ale ani jedna ta pokřivená mrcha nezdechla, ale aspoň vypadají trochu k světu. Velitel pod tou svou višní, na kterou se nesmí sáhnout, zapálil o víkendu oheň, který se mu, co se výšky týká, lehce vymkl kontrole, a půl višně ohořelo. Tak ještě musím ufiknout aspoň ty téměř zpopelněný větve. Soused se sice nabízel, že bysme jako řekli, že šel náhodou kolem s motorovou pilou, zakopl a padl přímo na tu višeň a co čert nechtěl, uřízl ji, ale to by asi u podezřívavého velitele neprošlo.

Sestra přestala po malé inventuře skříní panikařit, že má málo šatů na tu taneční dovolenou a pro změnu začala panikařit, že těch šatů má moc a kolektiv si bude myslet, že se předvádí. Je to komplikovaná povaha. Svoje obavy, že nezapadne mezi ostatní dovolenkové tanečníky zdůvodňuje včerejší cestou do tanečního kroužku : „Včera jsme nemohli najít místo na parkování, tak mě choť vysadil u vchodu, že přijde za mnou. Dole je bar, taneční sál je nahoře, tak jsem se zatím občerstvila. Většinou se to píše na tácek a platí při odchodu. Že personál zná jména všech, kromě mého, nemusím dodávat. Číšník afrického původu neunesl můj árijský pohled a než by se mě na cokoli zeptal, tak mi to víno raději daroval. A měla jsi vidět tu paniku mezi přítomnými tanečníky, když jsem přišla nahoru sama, jak se všichni vyděsili, že budu někomu přidělena. Já fakt nevím, jak mám takhle tu přirozenou plachost překonat. Jediný, kdo se se mnou tvrdošíjně baví je Sabine, ta co je tak fascinována mým poprsím a to do té míry, že si posledně sáhla pod záminkou, že se jí líbí můj náhrdelník. Sabine bohužel do Španělska nejede, tak to vidím, že budu celý týden přisátá na manželovi.“

Na mě je permanentně přisáté to moje dítě, takže jsme včera zvládli místní pouť a taky zmrzku, kde jsme se dozvěděli, co se stane odloženým dětem – visí tam moc hezká cedule: „Děti bez dozoru budou prodány do cirkusu“. Jinak se v naší staré vísce vůbec nic neděje. Berunka se hrabe v dárcích z Itálie od babičky a dědy, co dovezli z každoroční dovolené. Dostala osušku a růžový legíny s krajkou. Já dostanu legíny a šaty bez ramínek, ale to jen díky nešťastné náhodě. Otec nechal údajně maminku chvilku bez dozoru, tak si chtěla rychle sama něco koupit, než ji načapá, a doma zjistila, že se do toho nevejde.

Jinak berunka je pořád hodná panenka, dneska bylo sice hnusně, ale měla jsem pro ni nový deštník, tak se hodil. Vyrazily jsme na nutné, ale příjemné nákupy ke dni dětí, pořídily jsme nový pirátský holiny, tričko a taky konečně noční košilku. Náš nevychovatelný pes mi ráno zdrhl k sousedům a opět jim sežral pytel kočičích granulí, tak jsem jim po obědě konečně koupila nový pytel a hlavně uzavíratelný box, do kterého se ta naše mrcha už snad nedostane. Všechno jsem sousedce předala, omluvila se a odešly jsme tu černou hubu nevymáchanou vyvenčit k rybníku. Tam mi ale okamžitě zdrhla podruhé a sežrala jim tašku plnou chleba, co tam měl soused pro ryby. Ráno to v kotci vypadalo jak o narozeninách, exkrementů jak krému na dortu, ani jsem ji nemohla pustit, protože zase lije, tak tam v tom bude smrdět až do odpoledne, dobře jí tak. Já jsem navíc nějak rázněji mrskla kufrem u auta (stejně za to může ten pes, bylo to určitě vzteky), takže už se mi ho nepodařilo otevřít. Kolega mi to v práci půl hodiny v krkolomné poloze zkroucený uvnitř kufru s čelovkou na hlavě spravoval, zbytek firmy ho vesele pozorovalo přes zadní sklo, ale nakonec se podařilo, tak pohoda.
Sestra nakonec taneční dovolenou zvládla bez úhony a ostatní dovolenkáři taky, alespoň to ona tvrdí.

My chtěly jet s berunkou zítra na výlet, ale nevypadá to s počasím moc nadějně. Půjdeme raději po obědě plavat. Dneska to bylo taky akční, pršet nepřestalo, tak šli prcci místo obvyklé venkovní procházky do jízdárny, což se dětem líbilo do doby, než se splašil berunčin kůň. Samozřejmě se rozplakala a chtěla dolů, to se nedivím, mě by tam už nikdo nedostal. Berunka mi ale po chvilce utřela sopel do ramene a šla jezdit, nicméně kůň se splašil znovu. Tentokrát to ustála jen s malým popotahováním, je to hrdina, naštěstí nespadla. Ale spadlo druhé dítě, co jsem s sebou měla. Když sesedali, tak se údajně lekl, že se ti koně srazí a pro jistotu se z něho skácel dolů sám. Zelení strachy jsme byli všichni, nikomu se ale nic nestalo, dali jsme si na uklidněnou zmrzlinu a bylo zase veselo. Holky z jízdárny jim za to rodeo slíbily příště delší projížďku venku, což mě by teda po dnešku tak akorát vyděsilo, ale děti jsou nadšený. Teď jim peču pizzu a pak vezmeme psa a doprovodíme berunčinného spoluškolkovníka domů, snad už se dneska nic nestane, ale jestli si na to vzpomenu zítra, až půjdu věnovat krev, tak mi ani neukápne.

........

 

Autor: Věra Mrhačová | čtvrtek 7.3.2019 19:22 | karma článku: 12,48 | přečteno: 452x
  • Další články autora

Věra Mrhačová

76. Jezte, dokud vám to nepoleze ušima

Dneska budu manželských povinností zproštěna, páčto by na to asi ani neviděl nebo by mu mohla prasknout tím tlakem oční bulva.

9.2.2021 v 7:51 | Karma: 11,49 | Přečteno: 328x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

75. Víno do zavařovačky a do kávy jar

Že hárá velitel, mě nepřekvapuje, jinak se snad ta jeho protivná povaha ani nedá vysvětlit, ale ta jeho psí princezna je nána, takhle na zimu, to si vážně nemohla vybrat líp.

28.12.2020 v 11:04 | Karma: 13,07 | Přečteno: 311x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

74. Pozdě, už jsem se jí dotkl já :-D

Dnešní ranní telefonát budeme muset odložit, pracovní nálada pod bodem mrazu, za chvilku mám "poradu" s obchoďákem, to jsem zvědavá, co zase vymysleli. Velkej šéf má mizernou náladu.

26.10.2020 v 17:42 | Karma: 13,71 | Přečteno: 340x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

73. Plno řečí, německých k tomu, a skutek utek

Taky jsem se rozhodla, že v budoucnu zkusím tolik nekňučet, protože jsem si uvědomila, že to moje permanentní stěžování je na vině, že já jsem u nás v rodině ta, na kterou se musí brát věčně ohledy. A to mám hlubší hlas než ty.

3.8.2020 v 17:32 | Karma: 12,35 | Přečteno: 269x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

72. „Mně nedáš?!“ - nálada je lehce nad nulou

„Sama nevím, proč to nemůžu poslouchat, asi že se vidím v nastaveném zrcadle, protože kdyby jsme obě, já a dotyčná, měly život pod kontrolou, tak nikdy se skopčákama neskončíme."

6.7.2020 v 12:47 | Karma: 11,56 | Přečteno: 244x | Diskuse| Miniblogy
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Podmínky míru musí určit Ukrajina, říká ministryně obrany Černochová

29. dubna 2024

Premium Ministryně obrany Jana Černochová (ODS) o sbírce na munici pro Ukrajinu, komunikaci náčelníka...

Vědmy jdou do akce. Mladé dronařky tvrdě cvičí a chystají se na Rusy

29. dubna 2024

Premium Ukrajina (od zpravodajů iDNES.cz) Válka na Ukrajině je v nemalé míře válkou dronů a technologií. Ukrajina, ale i Rusko je vyvíjejí,...

Americkou Oklahomu a okolní státy zasáhla série tornád. Úřady hlásí čtyři mrtvé

28. dubna 2024  22:16

Nejméně čtyři mrtvé si vyžádala série tornád, která od sobotního večera zasáhla Oklahomu. Podle...

Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem

28. dubna 2024  20:49

Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 77
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 440x
VYSOKÁ VESNICKÁ : nejen proto, že já sama jsem hodně vysoká a někdy hodně vesnická, ale i proto, že „studovat“ život na vesnici je někdy fakt vysoká.

Seznam rubrik