Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

64. Okradená škatule

Po pár dnech ztráty ze Slovenska skoro nahrazený, nový telefon na cestě, nová karta vyřízená a já taky. OP dostanu co nevidět, bohužel stejné, chtěla jsem si vybra jiné datum narození, ale neprošlo to.

Tak po krátké, samozřejmě dramatické, odmlce jsme zpět z dovolené. Fotky bych poslala ráda, páčto by tentokrát byly prostě výstavní. Berunka a stádo telat, berunka a stádo koní, berunka s opravdovým kovbojem na opravdovém kovbojským koni..., ale bohužel, foťák mi hned druhý den po příjezdu ukradli v aquaparku. Jinak dovolená jako obvykle bude jednou vzrušujícím materiálem pro mého budoucího psychiatra. Kabelku mi ukradli, když jsme přišli na koupaliště. V neděli tam bylo narváno, tak měli jen venkovní vstupenky bez skříňky, což mně se zdálo pohoda, tady na koupališti taky nikdy skříňku nemáme. Dlouho jsme hledali místo na ležení, protože velitel potřeboval speciální, aby na něho nesvítilo, aby na něho nestínilo, nefoukalo, nebyli tam lidi… Jedno takový jsme nakonec našli a to se nám stalo osudným. My jsme hned vystřelily do bazénu a velitel si vzal peněženku, že si donese pivo a bude se nudit na dece, jak je o dovolené jeho dobrým zvykem. Já jsem se vrátila během chvilky, protože berunka chtěla rukávky a cestou mě zaujaly dvě kočky, tak dvacet let, protože měly úplně stejnou fialovou tašku jako já. Chvilku jsem je sledovala, pak jsem nad tím mávla rukou, že to není možný, aby byla moje, ale byla. Když jsem to u deky zjistila, už jsem je samozřejmě neviděla, sousedi byli taky okradení. Holky prostě bleskově obešli nestřežené batůžky a zmizly k východu. Na recepci říkali „Smůla, měli jste si vzít skříňku“. Měla jsem tam foťák, telefon a hlavně občanský průkaz, což veliteli nahrálo na divokou scénu, protože musíme na policajty, ti nás pošlou na ambasádu a tam nás vyhostí ze země, takže tím pro nás ta blbá dovolená prakticky končí. Navíc jsme tam nechaly s berunkou čipy, abysme je neztratily, což by nás stálo dalších asi osumdesát euro za ztrátu, to byla taky dost rána. Když jsme čekaly u plotu, co bude, tak zrovna přijelo policejní auto, tak jsem toho využila, jako že jedou za náma, jako mladice jsem i s děckem přeskočila turniket a tak jsme ztrátu čipů hlásit nakonec nemusely, páčto jsme prostě zmizly bez pípnutí. Policajt byl v pohodě, říkal, že okradených je plno, ať se večer stavíme sepsat protokol. Dali mi potvrzení, že mi ukradli občanku a šli jsme, nakonec žádná tragédie, sice to bylo blbý, ale horší by bylo, kdyby sebrali velitelův batoh, kde měl svůj ultra drahý služební telefon, klíče od auta a peněženku s kartou, takže nakonec štěstí v neštěstí.

Nakonec jsme vše relativně v klidu zvládli, po týdnu se sbalili a hurá domů. No, doma je doma, hned je lepší nálada. Pes je jak jitrnice, je neuvěřitelný, že mohla za tři dny tak ztloustnout, sotva se hýbe. Asi to ví, protože se bála vylézt z boudy, když ji páníček volal, měla strach se mu ukázat, možná sežrala toho druhýho psa, když tam byla na prázdninách, to by tak odpovídalo velikosti pupku, jinak nevím.
Po pár dnech ztráty ze Slovenska skoro nahrazený, nový telefon na cestě, nová karta vyřízená a já taky. OP dostanu co nevidět, bohužel stejné, chtěla jsem si vybra jiné datum narození, ale neprošlo to. Víkend pomalu končí, konečně je vod toho pokoj:-)

V práci se zatím nic neděje, doufám, že se ani nic dít nebude. Šéf se údajně každý den ptal, kdy už přijdu, ale evidentně jen proto, že tady stojí na chodbě vyskládané vzorky židlí do nové zasedačky, tak předpokládám, že chce se mnou jen vybrat definitivní kus.

Tak šéf už tady byl, ten menší taky, finanční jakbysmet, fakt nic nechtěli, asi jim bylo jen smutno. Šéf chtěl vážně schválit jen tu židli, tak jsme chvilku hráli na chodbě škatule, škatule hýbejte se, všechny jsme odzkoušeli a vybrali jeden luxusní vzorek. Mě jako starou škatuli to trochu psychicky vyčerpalo, tak si ve čtvrtek a v pátek beru zase volno.

 

Autor: Věra Mrhačová | čtvrtek 19.9.2019 18:57 | karma článku: 9,82 | přečteno: 144x
  • Další články autora

Věra Mrhačová

76. Jezte, dokud vám to nepoleze ušima

Dneska budu manželských povinností zproštěna, páčto by na to asi ani neviděl nebo by mu mohla prasknout tím tlakem oční bulva.

9.2.2021 v 7:51 | Karma: 11,49 | Přečteno: 328x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

75. Víno do zavařovačky a do kávy jar

Že hárá velitel, mě nepřekvapuje, jinak se snad ta jeho protivná povaha ani nedá vysvětlit, ale ta jeho psí princezna je nána, takhle na zimu, to si vážně nemohla vybrat líp.

28.12.2020 v 11:04 | Karma: 13,07 | Přečteno: 311x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

74. Pozdě, už jsem se jí dotkl já :-D

Dnešní ranní telefonát budeme muset odložit, pracovní nálada pod bodem mrazu, za chvilku mám "poradu" s obchoďákem, to jsem zvědavá, co zase vymysleli. Velkej šéf má mizernou náladu.

26.10.2020 v 17:42 | Karma: 13,71 | Přečteno: 340x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

73. Plno řečí, německých k tomu, a skutek utek

Taky jsem se rozhodla, že v budoucnu zkusím tolik nekňučet, protože jsem si uvědomila, že to moje permanentní stěžování je na vině, že já jsem u nás v rodině ta, na kterou se musí brát věčně ohledy. A to mám hlubší hlas než ty.

3.8.2020 v 17:32 | Karma: 12,35 | Přečteno: 269x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

72. „Mně nedáš?!“ - nálada je lehce nad nulou

„Sama nevím, proč to nemůžu poslouchat, asi že se vidím v nastaveném zrcadle, protože kdyby jsme obě, já a dotyčná, měly život pod kontrolou, tak nikdy se skopčákama neskončíme."

6.7.2020 v 12:47 | Karma: 11,56 | Přečteno: 244x | Diskuse| Miniblogy
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  18:09

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Digitální stavební řízení od července bude, slíbil Bartoš. Provoz přirovnal k D1

25. dubna 2024

Ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš ve čtvrtek prohlásil, že digitální stavební řízení bude...

Deník Metro rozšiřuje regionální zpravodajství a zvyšuje náklad

25. dubna 2024

Deník Metro z portfolia mediální skupiny MAFRA posiluje přítomnost v regionech a zároveň zvyšuje...

Podvody přesáhly pět milionů, žalobce viní pojišťováka i jeho otce lékaře

25. dubna 2024  16:23

Z pojistných podvodů s celkovou škodou přesahující pět milionů korun obžaloval krajský státní...

  • Počet článků 77
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 440x
VYSOKÁ VESNICKÁ : nejen proto, že já sama jsem hodně vysoká a někdy hodně vesnická, ale i proto, že „studovat“ život na vesnici je někdy fakt vysoká.

Seznam rubrik