Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

67. Koza Sára a komické číslo

Sestra na divokém západě má jako obvykle svoje divoké starosti jako například včera, kdy psala: „Představ si, že v poslední době asi komunikuji s Bohem. Chodí mně SMS z komického čísla a obsahem jsou citáty z bible."

Zdravím na západ, tak máme za sebou další návštěvu našich rodičů. Tatínek přijel tentokrát s hlubokou rýhou uprostřed čela a všechno bylo špatně. Ale nakonec to nebylo tak hrozný, děda, pořád s rýhou na čele, trénoval s berunkou línej tenis, tak jsem nachystala špízy na gril a to trochu zvedlo náladu. Pak se nechal přemlouvat, aby s náma jeli na koně, mamina si dala víno, přišli sousedi, tak se děda zase nechal přemlouvat, aby šel se sousedem chytat ryby. Nad domem nám letěl balon, ale tak nízko, že jsme viděli, jak si nás ty lidi fotí, ani nechci vědět proč, jistě bych se rděla až kdovíkde. Druhej balon vypadal, že přistane u sousedovic rybníka, dokonce to byli nějací jejich známí, tak paní velkorybníkářová letěla pro slivovici a fičeli jsme vítat, ale zvedl se vítr, tak letěli bez přistání dál. Zrovna dorazili i sousedovic vnuci, tak si šli s berunkou pro vestičky, aby je mohli vzít na člun na rybník, dědeček a jeho rýha se zase nechali prosit, aby jel taky, ale nakonec nastoupil. Dědovi se po projížďce rýha ještě trochu prohloubila, remcal, že v tuhle dobu už chodívá spát a že to nevydrží, tak mu sousedovic vnuk letěl pro nealko pivo, tak se zase nechal přemlouvat, aby mu to to děcko mohlo otevřít, nakonec ho vypil a ve čtvrt na deset večer jsme se konečně vraceli domů a ovíněná mamina radostně hlásila: „Dívej, už je zase dobrej, už nečučí!“, takže konec dobrý, všechno dobré. Našeho velitele nikdo nepřemlouval, my to tak zavedený nemáme, takže ten byl celou dobu doma u svého počítače a jak jsme dorazili, tak jsme šli všichni spát, tak taky pohoda.

A konečně máme doma brýle, krása nesmírná, berunka k nim dostala moc pěkné pouzdro, červené s vyrytýma kytičkama a ovečkou a taky sprej a kapesníček na čištění. Brýle zatím pořád nosí, chodí se prohlížet do všech zrcadel, z optiky jsme šly tu desetiminutovou trasu asi půl hodiny, protože je tam pár zrcadlových výloh, takže jsme u každé stály a dlouze obdivovaly, snad nadšení vydrží. Má nosit hodinu denně zalepené oko, tak si je hned doma zalepila a už má nachystaných asi dvacet dalších lepek, dostala na ně samolepky, aby byly veselejší, tak je připravená.  Dneska je u kamaráda spoluškolkovníka, tak se důležitě balila, oko si zalepila sama ještě v pyžamu. Jo, včera jsme byly ještě na koni, tak říkala, že s brýlema je to mnohem lepší rozhled.
Sestra na divokém západě má jako obvykle svoje divoké starosti jako například včera, kdy psala: „Představ si, že v poslední době asi komunikuji s Bohem. Chodí mně SMS z komického čísla a obsahem jsou citáty z bible. A včera o půlnoci dokonce volal a když jsem hovor nepřijala, nezůstala v telefonu žádná stopa, myslím jako o nepřijatém hovoru. Tak nevím, jestli bych neměla uvědomit televizi. Ale možná se mi to jen zdálo.“ Škoda, že to nezvedla, protože jak říká Woody Allen: „Pokud chcete rozesmát boha, řekněte mu o svých problémech“, po těch sestřiných by měl hned lepší náladu. Už jen ten výraz, že má „komické číslo“ by ho jistě pobavil.

Zdravím na západ, dneska jsem byla v práci, nic moc. Berunka byla u toho kumpána ze školky, odpoledne se i vykoupali v bazénu, tak si to užila. Nemohli se roztrhnout, tak jel s náma  kamarád ještě na čumendu k holiči a zatím je pořád u nás. Zítra je beru oba do westernového městečka, snad bude hezky. V pátek jdu do práce a křepelce přijede na hlídání babička.
Před chvilkou jsem dala pišišvorům na terasu večeři a slyším, jak berunka kámošovi dlouze a nadšeně líčí: „Pak jsem se vyspala, vyčistila si zuby, šla se vyčůrat, byly jsme na výletě, pak už byl večer, tak jsem si zase vyčistila zuby, oblíkla si pyžamo, mamka mě četla pohádku, usnula jsem, ráno zuby, čůrat, oblíct,...“, takhle to líčila ještě asi pětkrát a končilo to: „A pak jsme jely konečně pro ty brýle a tak to se mnou, Matěji, dopadlo“. To jen na dokreslení toho nadšení.
Tak výlet máme za sebou. Ve westernu žádná převratná pecka, ale docela dobrý, půjčili jsme si na vyvenčení kozu Sáru, to byla dobrá atrakce, dostali jsme k ní větev s lupením, protože jen za tím je ochotná jít, jinak stojí jak pařez a nikdo s ní nehne. První listy nám sežrala hned u chlívku, tak nám slečna dala ještě jednu haluz a ta už nám vydržela pár kol kolem parku. Jo, včera nám po krátké nemoci zemřel křeček, ale škraničky měl plné, tak ani v poslední chvíli jistě nestrádal.

.........

Autor: Věra Mrhačová | sobota 7.12.2019 18:42 | karma článku: 10,11 | přečteno: 185x
  • Další články autora

Věra Mrhačová

76. Jezte, dokud vám to nepoleze ušima

Dneska budu manželských povinností zproštěna, páčto by na to asi ani neviděl nebo by mu mohla prasknout tím tlakem oční bulva.

9.2.2021 v 7:51 | Karma: 11,49 | Přečteno: 328x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

75. Víno do zavařovačky a do kávy jar

Že hárá velitel, mě nepřekvapuje, jinak se snad ta jeho protivná povaha ani nedá vysvětlit, ale ta jeho psí princezna je nána, takhle na zimu, to si vážně nemohla vybrat líp.

28.12.2020 v 11:04 | Karma: 13,07 | Přečteno: 311x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

74. Pozdě, už jsem se jí dotkl já :-D

Dnešní ranní telefonát budeme muset odložit, pracovní nálada pod bodem mrazu, za chvilku mám "poradu" s obchoďákem, to jsem zvědavá, co zase vymysleli. Velkej šéf má mizernou náladu.

26.10.2020 v 17:42 | Karma: 13,71 | Přečteno: 340x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

73. Plno řečí, německých k tomu, a skutek utek

Taky jsem se rozhodla, že v budoucnu zkusím tolik nekňučet, protože jsem si uvědomila, že to moje permanentní stěžování je na vině, že já jsem u nás v rodině ta, na kterou se musí brát věčně ohledy. A to mám hlubší hlas než ty.

3.8.2020 v 17:32 | Karma: 12,35 | Přečteno: 269x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

72. „Mně nedáš?!“ - nálada je lehce nad nulou

„Sama nevím, proč to nemůžu poslouchat, asi že se vidím v nastaveném zrcadle, protože kdyby jsme obě, já a dotyčná, měly život pod kontrolou, tak nikdy se skopčákama neskončíme."

6.7.2020 v 12:47 | Karma: 11,56 | Přečteno: 244x | Diskuse| Miniblogy
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Podmínky míru musí určit Ukrajina, říká ministryně obrany Černochová

29. dubna 2024

Premium Ministryně obrany Jana Černochová (ODS) o sbírce na munici pro Ukrajinu, komunikaci náčelníka...

Vědmy jdou do akce. Mladé dronařky tvrdě cvičí a chystají se na Rusy

29. dubna 2024

Premium Ukrajina (od zpravodajů iDNES.cz) Válka na Ukrajině je v nemalé míře válkou dronů a technologií. Ukrajina, ale i Rusko je vyvíjejí,...

Americkou Oklahomu a okolní státy zasáhla série tornád. Úřady hlásí čtyři mrtvé

28. dubna 2024  22:16

Nejméně čtyři mrtvé si vyžádala série tornád, která od sobotního večera zasáhla Oklahomu. Podle...

Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem

28. dubna 2024  20:49

Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 77
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 440x
VYSOKÁ VESNICKÁ : nejen proto, že já sama jsem hodně vysoká a někdy hodně vesnická, ale i proto, že „studovat“ život na vesnici je někdy fakt vysoká.

Seznam rubrik