Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

68. Hysterická kravka a zaražený prdy

Po dalších pár pivech a příchodu z toalety to vypadalo, že bude té chuděře těhotné posílat nejen míry a váhu toho, co se podařilo vytlačit jemu, ale i fotky.

Tak novinky důležité i nedůležité. Sestra se chystá na německý středověký trh či slavnost, snad největší v Evropě,  měli by s nimi vyrazit i známí, kteří si chtějí dokonce půjčit historické šaty a jít v převleku, tak sestra sbírá odvahu a vypadá, že půjde taky za „princeznu“, pokud si ovšem něco rajcovního středověkého stihne spíchnout.
Co se její bolesti hrudního košíčku týká, to nedokážu posoudit, tak budu problém raději citovat: „K lékaři jdu v úterý, zánět kosti jsem dokonce googlovala, ovšem jen abych se dozvěděla, že jsem hysterická kravka. Od včerejška už mě (najednou) bolí i kost klíční, tak už se vážně nemůžu dočkat, až všechny obtíže zázrakem zmizí, až mně řeknou, že to nic není.
A když jsme u těch nemocí...můj choť si objednal jakýsi potravinový doplněk na tu svou „alergii na rýži“. Nebudu zastírat, štve mě samozřejmě hlavně těch v přepočtu sedm tisíc korun, co zaplatil (najednou máme nějaké tajné rezervy), ale hlavně taky to, že si to vážně nechá od doktora namluvit.
"Neee, já to chcu zkusit, co když to zabere...", co mu na to mám říct. Jsme fakt oba zralí na kožní.„

Dneska je berunka doma s babičkou. Maminka volala, že nemůžou najít křečka, ještě jsem nějak nesebrala odvahu, říct tomu děcku, že křeček natáhl bačkorky. Tak jsem vzkázala, že je marod a že jsem ho vzala k mudr, musím skočit pro toho zhuzhu na baterky, snad to pár slz zarazí. Velitel pořád trvá na tom, že má zánět slepého střeva, dokonce už pokročil a líčil nějakýmu známýmu do telefonu, že na operaci jde v listopadu, až po marathonu, podotýkám, že to všechno si ordinuje sám. Včera u nás byli sousedi a jsou přesvědčení jako já, že má jen, s prominutím, zaražený prdy. Popíjí poslední dobou to zdravý kravský mlíko z automatu, tak mu to dává zabrat, ale to mu člověk nevysvětlí. Ještě jsem zapomněla na jednu veselou historku, líčila jsem sousedům, jak se moje maminka mazala v Itálii šamponem, co jí otec všechnovímvšechnoznám koupil místo opalovacího krému, a pár dní na to, jak u nás byli naši, tak šel tatínek mamince uvařit kávu, vedle kávy našel cizojazyčnou krabici s bílým práškem, tak to prostudoval a dvě lžičky toho „sušenýho mlíka“ jí přidal pro lepší chuť do hrníčku, zelení byli oba, páčto jí nevěřil, jak hnusný to je a napil se té kávy s velitelovým geladrinkem na kolena taky. Člověk by řekl „chybama se jeden učí“.

O víkendu jsme byli na velké narozeninové oslavě v rodném městě, kamarádka slavila čtyřicet. Bylo to milé, veliteli to jako obvykle a jako všechno poslední dobou přišla děsná nuda, nikdo se už neumí podle něho odvázat a pořádně řádit. Ale když se korpulentnější kumpáni odvázali a řádili, tak to se mu zase zdálo, že je to děsná podívaná, ten člověk prostě neví, co chce. Byla tam chvilku známá s malým synkem, což velitele dorazilo, protože během chvilky prohlásila, že se malej posral.  Podle velitele se matky neumí bavit o ničem jiném, ale vzhledem k jeho rychlé konzumaci alkoholu jsem musela konstatovat, že i já možná přijdu za chvilku se svou troškou do mlýna, že se „náš malej“ (myslím velitele) poblil. Druhá těhotná kamarádka si pro změnu stěžovala, že mimino hrozně kope, jak ji to v noci bolí, to byla taky nuda na velitelův mlýn, prohlásil, že kam se to hrabe na jeho slepý střevo a že dotyčná vůbec neví, co jsou to bolesti, tak jsem ho aspoň upozornila, že on má proti ní tu výhodu, když jeho něco v břichu „kope“, že to může vytlačit hned a je pokoj a nemusí čekat devět měsíců. Po dalších pár pivech a příchodu z toalety to vypadalo, že bude té chuděře těhotné posílat nejen míry a váhu toho, co se podařilo vytlačit jemu, ale i fotky, nakonec si to rozmyslel, asi aby předčasně neporodila. No ale jinak vážně vydařená oslava.

Sestra má za sebou ten středověký cosijakotrh. Zkušenost údajně zajímavá, převlečení do středověkého tam byli skoro všichni, přesto si tam bůhvíproč připadala podle svých slov jako idiot. Dost zvláštní sorta lidí, dle názoru naší prezidentky galaxie. Švagr tam chce příští rok rozbít stan a stánek, účastník totiž může kempovat přímo v areálu, tak mu to přijde jako mazaný plán. Sestra si ale není jistá, jestli zvládne trávit dva dny ve společnosti lidí, kteří naprosto ztratili pojem o realitě. Tak se necháme překvapit.

O další zajímavou německou akci sestru ale švagr připravil. Včera měli být na výletní plavbě na salza parníku, ale sešlo z toho. Sestra od rána psala, že je její choť od probuzení zamlklý až zádumčivý, nakonec z něho odpoledne vylezlo, že si tam jet netroufal, protože se stydí, že neumí tolik tančních figur jako ostatní a měl z toho žaludeční neurózu.
Teoreticky ani tancovat nemuseli, jen trochu načerpat vzduchu na palubě a popít s ostatními, jak říká naše taneční miss, ale co už, snad příště bude víc odvahy.

.................

 

Autor: Věra Mrhačová | čtvrtek 16.1.2020 19:16 | karma článku: 11,27 | přečteno: 317x
  • Další články autora

Věra Mrhačová

76. Jezte, dokud vám to nepoleze ušima

Dneska budu manželských povinností zproštěna, páčto by na to asi ani neviděl nebo by mu mohla prasknout tím tlakem oční bulva.

9.2.2021 v 7:51 | Karma: 11,49 | Přečteno: 328x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

75. Víno do zavařovačky a do kávy jar

Že hárá velitel, mě nepřekvapuje, jinak se snad ta jeho protivná povaha ani nedá vysvětlit, ale ta jeho psí princezna je nána, takhle na zimu, to si vážně nemohla vybrat líp.

28.12.2020 v 11:04 | Karma: 13,07 | Přečteno: 311x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

74. Pozdě, už jsem se jí dotkl já :-D

Dnešní ranní telefonát budeme muset odložit, pracovní nálada pod bodem mrazu, za chvilku mám "poradu" s obchoďákem, to jsem zvědavá, co zase vymysleli. Velkej šéf má mizernou náladu.

26.10.2020 v 17:42 | Karma: 13,71 | Přečteno: 340x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

73. Plno řečí, německých k tomu, a skutek utek

Taky jsem se rozhodla, že v budoucnu zkusím tolik nekňučet, protože jsem si uvědomila, že to moje permanentní stěžování je na vině, že já jsem u nás v rodině ta, na kterou se musí brát věčně ohledy. A to mám hlubší hlas než ty.

3.8.2020 v 17:32 | Karma: 12,35 | Přečteno: 269x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

72. „Mně nedáš?!“ - nálada je lehce nad nulou

„Sama nevím, proč to nemůžu poslouchat, asi že se vidím v nastaveném zrcadle, protože kdyby jsme obě, já a dotyčná, měly život pod kontrolou, tak nikdy se skopčákama neskončíme."

6.7.2020 v 12:47 | Karma: 11,56 | Přečteno: 244x | Diskuse| Miniblogy
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Bombardování Gazy si vyžádalo nejméně 13 obětí, Biden mluvil s Netanjahuem

29. dubna 2024  6:53

Izraelské bombardování tři domů ve městě Rafáh na jihu Pásma Gazy zabilo nejméně 13 lidí a zranilo...

Letní teploty ještě vydrží. Ochladí se až koncem týdne, kdy přijdou přeháňky

29. dubna 2024  6:33

V neděli meteorologové zaznamenali letní den, teplota ve středočeské Tuhani vystoupala k 25,5...

Soud začal řešit podvod století za 2,4 miliardy. Okradených jsou tisíce

29. dubna 2024  6:21

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Přijíždí německý prezident Steinmeier. Setká se s Pavlem, uctí oběti střelby

29. dubna 2024  6:03

Německý prezident Frank-Walter Steinmeier zahájí dvoudenní návštěvu Prahy. Na Pražském hradě ho...

  • Počet článků 77
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 440x
VYSOKÁ VESNICKÁ : nejen proto, že já sama jsem hodně vysoká a někdy hodně vesnická, ale i proto, že „studovat“ život na vesnici je někdy fakt vysoká.

Seznam rubrik