Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

5. Já už jsem to dlouho nedělal

Tak jaro je zase v nedohlednu a už to vypadalo tak nadějně. Je děsná kosa a to má údajně padat i sníh a velitel včera přihasil z Ruska.

Tak jaro je zase v nedohlednu a už to vypadalo tak nadějně. Je děsná kosa a to má údajně padat i sníh. Velitel včera přihasil z Ruska. Původně jsem chtěla jít do kina a koupit si kalhoty, protože jako obvykle nemám co na sebe, ale nakonec, aby chudák nepřišel o teplo domova, jsem si dala s kámoškou ve městě jen něco malého na chuť a kávičku, místo kalhot jsem veliteli koupila na uvítanou dýmkový zapalovač a fičela domů. Jinej by si mě – panenku starostlivou, skromnou – z fleku vzal. Ovšem velitel je tvrdý oříšek a tak mi jen v devět hodin večer zavolal, že zaparkoval rovnou u hospody, protože musí vidět fotbal. Přitáhl kolem půlnoci, na hlavě ruskou ušanku ozdobenou rudou hvězdou, co na to říct.

Dneska jsem se ráno ulila z práce. Byla jsem si nechat odstranit mateřské znamínko, za které si věčně chytám prádlem a navíc to nebyl velkej rajc, tak pryč s ním. Bylo to jako lehká parodie nemocničního seriálu některé z komerčnějších televizních stanic. Přivítala mě hrozně hubatá sestřička a příšerně ukecaný a příšerně starý pan doktor, což mě docela uklidnilo, protože kdyby měl u téhle malé operace někdo zemřít, tak já to určitě nebudu. Na sále bylo plno a veselo, evidentně neměli od rána do čeho říznout. Vysvlékli mě málem celou, podprsenku mi chtěl starý pardál dokonce odborně sundat sám osobně, což nebyl dobrý nápad. Ve finále mi už ležel se silně infarktovým funěním na zádech a podprda ani páprda ne a ne jít dolů. Zápas se zapínáním nakonec vyhrál, ale červenali jsme se oba (já studem, doktorovi stoupl tlak) a sípal něco o tom, že už to dlouho nedělal (viděla bych to tak zhruba na padesát let). Nicméně sestřičky se dost dobře bavily a já jsem úplně zapomněla, proč tam vlastně jsem. Ale dobře to dopadlo, všechno, zákrok jsme přežili já i doktor, sestra mě na závěr rozverně plácla po zádech, zapnula mi prádlo dřív, než se stačil mudr přihrnout a vesele řekla: „Tak nazdar za deset dní“. No nazdar.

Jinak doufám, že nezapomínáte slavit mezinárodní den ptactva. Velitel s tím svým oslavencem opět nebyl doma, tak jsem to zapila jen s papouškem – pták jako pták. Moc jsme se sice nenasmáli, ale koupili jsme si zákusky a ptačí vitamínový tyčinky, tak jsme to docela roztočili.

Včera jsem byla po dlouhé době ve velkém městě, bylo to vyčerpávající, už jen proto, že jsem jela autobusem a ne autem, čert ví, proč. Nechtělo se mi sundávat svetr a nést ho v ruce, tudíž mi bylo hrozné vedro. Nákupy mě totálně odrovnaly, takže když jsem přicházela na nádraží a chtěla si sáhnout pro jízdní řád, který jsem si dala do zadní kapsy u své červené manšestrové sukénky, tak jsem zjistila, že kapsy mám vepředu a rozparek sukně proklatě vysoko tamtéž. Jízda autobusem byla taky dost dobrá. Nastupovala jsem ještě pořád zadkem napřed, protože jsem nevěděla, jak si tu sukénku s rukama plnýma tašek otočit. Řidič se mě zeptal, jestli tenhle autobus jezdí určitě do takové díry, kam jsem chtěla jízdenku, protože jen zaskakuje a trasu nezná. To mě trochu zaskočilo, ale nakonec uznal, že asi jo, a já jsem vyčerpáním hned usnula na sedadle, což bylo dobře, protože mě čekala ještě dlouhá cesta. Jel totiž jen na zastávku s názvem „rozcestí“, ze které je to k nám ještě asi pět kilometrů, takže jsem na sebe navěsila náklad a vyrazila. Doma jsem byla kupodivu celkem rychle, ramena u kolen, sukni u ramen a puchýře na malíčcích. Do autobusu už mě nikdo zase aspoň rok nedostane.

............

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Věra Mrhačová | neděle 26.3.2017 9:47 | karma článku: 16,24 | přečteno: 453x
  • Další články autora

Věra Mrhačová

76. Jezte, dokud vám to nepoleze ušima

Dneska budu manželských povinností zproštěna, páčto by na to asi ani neviděl nebo by mu mohla prasknout tím tlakem oční bulva.

9.2.2021 v 7:51 | Karma: 11,49 | Přečteno: 328x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

75. Víno do zavařovačky a do kávy jar

Že hárá velitel, mě nepřekvapuje, jinak se snad ta jeho protivná povaha ani nedá vysvětlit, ale ta jeho psí princezna je nána, takhle na zimu, to si vážně nemohla vybrat líp.

28.12.2020 v 11:04 | Karma: 13,07 | Přečteno: 311x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

74. Pozdě, už jsem se jí dotkl já :-D

Dnešní ranní telefonát budeme muset odložit, pracovní nálada pod bodem mrazu, za chvilku mám "poradu" s obchoďákem, to jsem zvědavá, co zase vymysleli. Velkej šéf má mizernou náladu.

26.10.2020 v 17:42 | Karma: 13,71 | Přečteno: 340x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

73. Plno řečí, německých k tomu, a skutek utek

Taky jsem se rozhodla, že v budoucnu zkusím tolik nekňučet, protože jsem si uvědomila, že to moje permanentní stěžování je na vině, že já jsem u nás v rodině ta, na kterou se musí brát věčně ohledy. A to mám hlubší hlas než ty.

3.8.2020 v 17:32 | Karma: 12,35 | Přečteno: 269x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

72. „Mně nedáš?!“ - nálada je lehce nad nulou

„Sama nevím, proč to nemůžu poslouchat, asi že se vidím v nastaveném zrcadle, protože kdyby jsme obě, já a dotyčná, měly život pod kontrolou, tak nikdy se skopčákama neskončíme."

6.7.2020 v 12:47 | Karma: 11,56 | Přečteno: 244x | Diskuse| Miniblogy
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Kácíš? Pak sázej či plať. Novela zákona zpřísní podmínky kácení stromů

8. května 2024

Premium Pokuta až milion pro jednotlivce, až dvacet milionů pro firmu. Tedy desetkrát víc než nyní. Takové...

Padlého rudoarmějce oplakali u Rudolfina. Jenže ho zabili sami Sověti

8. května 2024

Seriál Je to snad nejslavnější fotografie z květnového osvobození Prahy a dlouho se věřilo, že Georgij...

Princezna z Kremlu. Touha po diamantech se stala Brežněvově dceři osudnou

8. května 2024

Premium Letos uplynulo 95 let od narození Galiny Leonidovny, dcery sovětského generálního tajemníka Leonida...

U Strakonic se srazilo šest aut. Silnici na Písek zavřeli, zasahoval i vrtulník

7. května 2024  17:49,  aktualizováno  23:02

Na silnici I/4 u Strakonic se stala hromadná nehoda. Podle informací hasičů se srazilo šest aut,...

  • Počet článků 77
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 440x
VYSOKÁ VESNICKÁ : nejen proto, že já sama jsem hodně vysoká a někdy hodně vesnická, ale i proto, že „studovat“ život na vesnici je někdy fakt vysoká.

Seznam rubrik