Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

10. Ano, prosím!

Velitel se z čundru vrátil s oběma kumpány a čokoládovým fernetem ve vousech až v pátek. Kupodivu se ve vlaku tak rozparádili, že ti dva zapomněli po cestě vystoupit a tak dojeli k mé veliké radosti všichni až k nám domů.

Velitel se z čundru vrátil s oběma kumpány a čokoládovým fernetem ve vousech až v pátek. Kupodivu se ve vlaku tak rozparádili, že ti dva zapomněli po cestě vystoupit a tak dojeli k mé veliké radosti všichni až k nám domů. Přišlo jim to hrozně vtipné, mně už míň. Večer šli „pro změnu“ svorně a zvesela do hospody „na jedno“, aby probrali čerstvé zážitky ze svého putování. Já jsem šla spát, protože poslední dobou si připadám, že bych mohla spát měsíc v kuse a ani to by nestačilo a navíc se ti tři významně tvářili, že je to samozřejmě závěrečný čundrovní večer bez bab.

Přitáhli v jednu hodinu ráno. Vzbudil mě hospodský smrad a ohlušující „šepot“, dělala jsem pro jistotu dál, že spím, velitel je uložil a přišel smrdět do ložnice. Ráno měli kocovinu, ale jinak byli jak andílci: „Ano, prosím, děkuji, nechceš něco pomoct?“. Vydrželo jim to až do oběda, šli jsme se najíst do místní hospody, panáčci odmítli jít ten kousek pěšky, tak jsem je musela odvézt autem. Po obědě jsme se šli vykoupat do rybníka, kromě mě teda, já jsem je fotila ze břehu, byla to fakt přehlídka. Velitel v nových plavkách, kde na cedulce psali, že jsou bez balonového efektu, plaval na hladině jako bójka, jeden kumpán plavky zapomněl, takže tam skočil v kostkovaných trenýrkách s kapsičkou a třetí měl malé zelené plavečky, do kterých, co jsme se neviděli, dost přibral.

Tak konec zábavy, zpět do pracovním procesu. Jak říká má drahá sestra, někdo tu káru kapitalismu musí táhnout. I když dneska jsem měla dojem, že mi na tu káru naloží sešívačku a děrovačku na památku a potáhnu tak maximálně domů, moc se mi nedařilo. Dostala jsem na zkoušku přeložit manuál našeho výrobku, šéf mi tam opravil pár chyb a vrazil mi další, že můžu vesele pokračovat, přece nebudeme vyhazovat peníze za překladatelskou agenturu, když mi to tak jde. Takže tady teď sedím, mořím se s technickým překladem přístrojů a dobře vím, kde to moje dílo pak skončí, na ministerstvu to určitě nebude. Jestli takhle vznikají všechny návody, tak se nedivím, že se v mikrovlnkách suší psi, pizza se peče i s igelitovým obalem a po sestavení nábytku dle přiloženého manuálu a přesného rozkreslení vznikají více než originální designové kousky, naprosto se vymykající původnímu vzhledu a použití.

Ale doma je klid, velitel je na zmíněném badmintonovém kempu, co se mu nesmí říkat tábor. Aspoň bude chvilku zuřivě mávat rukama někde jinde. Za odměnu, že mohl jet, jsem dostala za úkol nakrmit včely v jednou z úlů. Proběhlo to v pohodě, sice hučely, ale jinak nic, taky už byla skoro tma, tak se jim chtělo asi spát jako mě. Pro velký úspěch jsem musela druhý den nakrmit ještě druhý úl. To bylo podstatně dramatičtější, asi na ně působila má špatná nálada, protože jsem byla otrávená, že od jednoho hladového krku mám na chvilku pokoj, ale pro dalších dvacettisíc musím navařit, ještěže jsou to krky malinký. Nicméně včely byly rozladěné stejně jako já, takže jsem na konci vypadala z pravoboku jako Dolly Buster a z levoboku jako vesnická dorota, dostala jsem totiž jedno dobře mířené žihadlo do pravého ňadra a druhé dobře mířené do levé půlky zadku. Ale aspoň jsem pochopila, proč u toho velitel vždycky nadává jako starý dlaždič.

Už se stráááášně těším na dovolenou, včera jsem byla vyzvednout mezinárodní řidičáky, dostala jsem i nový normální řidičák, s čímž jsem nepočítala, takže jsem se musela jít ještě neplánovaně rychle vyfotit = vypadám na té fotce jako debil. To vedro totiž dělá divy, to, co si ráno namaluju kolem očí, mi do odpoledne steče s čůrky potu kolem nosu až na bradu, takže z ranních smyslných očních linek bývají někdy docela slušné vousy. Cestou k fotografovi jsem se uviděla ve výkladní skříni jednoho obchodu, splihlá jak slepice, tak jsem lehce pohodila hlavou, jako že to tím značně vylepším, ale vyletěl mi přitom sopel až na čelo, se divím, že mi ten řidičák vůbec dali.

 

Autor: Věra Mrhačová | úterý 2.5.2017 17:49 | karma článku: 11,57 | přečteno: 306x
  • Další články autora

Věra Mrhačová

76. Jezte, dokud vám to nepoleze ušima

Dneska budu manželských povinností zproštěna, páčto by na to asi ani neviděl nebo by mu mohla prasknout tím tlakem oční bulva.

9.2.2021 v 7:51 | Karma: 11,49 | Přečteno: 328x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

75. Víno do zavařovačky a do kávy jar

Že hárá velitel, mě nepřekvapuje, jinak se snad ta jeho protivná povaha ani nedá vysvětlit, ale ta jeho psí princezna je nána, takhle na zimu, to si vážně nemohla vybrat líp.

28.12.2020 v 11:04 | Karma: 13,07 | Přečteno: 311x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

74. Pozdě, už jsem se jí dotkl já :-D

Dnešní ranní telefonát budeme muset odložit, pracovní nálada pod bodem mrazu, za chvilku mám "poradu" s obchoďákem, to jsem zvědavá, co zase vymysleli. Velkej šéf má mizernou náladu.

26.10.2020 v 17:42 | Karma: 13,71 | Přečteno: 340x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

73. Plno řečí, německých k tomu, a skutek utek

Taky jsem se rozhodla, že v budoucnu zkusím tolik nekňučet, protože jsem si uvědomila, že to moje permanentní stěžování je na vině, že já jsem u nás v rodině ta, na kterou se musí brát věčně ohledy. A to mám hlubší hlas než ty.

3.8.2020 v 17:32 | Karma: 12,35 | Přečteno: 269x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

72. „Mně nedáš?!“ - nálada je lehce nad nulou

„Sama nevím, proč to nemůžu poslouchat, asi že se vidím v nastaveném zrcadle, protože kdyby jsme obě, já a dotyčná, měly život pod kontrolou, tak nikdy se skopčákama neskončíme."

6.7.2020 v 12:47 | Karma: 11,56 | Přečteno: 244x | Diskuse| Miniblogy
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Malostranský zápisník: Ze tří žen zbyla ve vládě jedna, ale ta zase vydá za tři

28. dubna 2024

Premium Proč se opět nepovedla feminizace české vlády? Kdo je poslední vládní květinka, která když mluví,...

TOP 09 má na ministra pro vědu a výzkum čtyři kandidáty, řekl Válek

28. dubna 2024  12:58

Na ministra pro vědu a výzkum má TOP 09 podle místopředsedy strany a ministra zdravotnictví...

Železniční koridor mezi Ostravou a Slovenskem stál, vlak tam srazil člověka

28. dubna 2024  10:46,  aktualizováno  12:22

Nehoda v neděli dopoledne téměř dvě hodiny komplikovala provoz na hlavním železničním koridoru mezi...

Benda, Rouček, Dryml a další. Do europarlamentu kandidují známá jména

28. dubna 2024

Premium Nejen politickými proklamacemi a sliby lákají strany voliče. Součástí kampaní jsou i známé tváře....

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 77
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 440x
VYSOKÁ VESNICKÁ : nejen proto, že já sama jsem hodně vysoká a někdy hodně vesnická, ale i proto, že „studovat“ život na vesnici je někdy fakt vysoká.

Seznam rubrik