Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

27. On má snad ty koule relaxační

Doma žádná velká změna, velitel se pořád usilovně drbe na gauči v rozkroku, někdy mám dojem, že má ty koule relaxační. Válí se tam v květovaných trenclách velikosti slušné sukně jak havajská tanečnice.

O víkendu jsme byly u kamarádky omrknout, jak nám roste o rok starší ženich, ale beruška dostala hned při seznamování štěrchátkem do nosu, tak nevím, jestli z téhle známosti něco bude, ještěže jich mám rozdělaných víc.

Velitel se včera poprvé pochlapil a šel dceru výjimečně utišit do postýlky, protože chtěl večeřet a berunka spát a já mám jen jedny ruce a jedny nervy. Pustil jí kolotoč nad postýlkou a snažil se ho doprovodit vlastním zpěvem, ale pojal tu ukolébavku dost rockově, takže beruška byla zticha, s vytřeštěnýma očičkama čekala, až bude po všem a jak zmizel, tak si oddechla a začala řvát nanovo. Snad se víc vyblbnou, až bude větší, začne chodit, mluvit, vybarvovat mu fixama jeho oblíbené komiksy a tak, uvidíme.

Byla u nás má drahá sestra, naše drahá malá a rodinný život vůbec jí učaroval, takže požádala svého přítele o ruku. Ten jí řekl, že si to musí rozmyslet a nakonec se snad dohodli, že příští rok. Doufám, že se do té doby něco stane a za rok mu dá konečně kopačky a vezme si nějakýho pořádnýho, protože tenhle se mi teda vůbec nelíbí.

Dneska jsme vyrazily s berunkou plavat do velké vany pro mimina. Byla hrozně veselá, na všechny se smála, ovšem jen do té doby, než jsem jí chytla ponožkou za nehet na palečku u nožičky. To byl řev, nebylo slyšet vlastního slova, takže tam budu muset zavolat, kdy jsme objednaný na příště, protože ani mě ani lektorce se řevem rudého pišišvora nepodařilo překřičet. V autě vysílením usnula a doma se ještě asi hodinu pěkně mračila, ale pak mi odpustila a už se zase směje.

Doma žádná velká změna, velitel se pořád usilovně drbe na gauči v rozkroku, někdy mám dojem, že má ty koule relaxační. Válí se tam v květovaných trenclách velikosti slušné sukně jak havajská tanečnice, protože to netlačí na kulách a otravuje mě, proč ho taky nechválím jak berušku, že pěkně prdí.

Zítra jedeme k doktorce na kontrolu, tak si, doufám, konečně koupím nějakou parádu taky já, i když v našem velkém městě tu nabídku moc růžově nevidím, puntíkovanou zástěru a punčocháče s rozkrokem proklatě nízko totiž na mysli nemám, aspoň zatím. Odpoledne čekáme dvě návštěvy a jdeme s pár malýma ženichama do cukrárny, tak to bude příjemná změna.

Tak jsem byla s dcerou na očkování. Dostala do každýho kuřecího stehýnka jednu injekci a byla protivná dva dny, přesně jak doktorka předpověděla. Aspoň že nedostala horečku, ale levou nožičku měla celou zapálenou, chuděrka malá. V plavání byla ovšem ohodnocená jako nejšikovnější miminko dne, takže teď už můžeme do velkého bazénu, což mě trochu děsí, protože budu muset vyrazit v plavkách i já a ještě jsem neměla odvahu si je po porodu zkusit.

Velitel v sobotu vyrazil na místní hospodskou diskotéku a evidentně si to užil. Ani nevím, kdy přišel, ale s očima navrch hlavy povídal druhý den ráno jen o tom, že tam byl hromadný striptýz, kterého se údajně účastnil jen jako divák. Všichni měli totiž oči pro místní mladou krasavici, která se nakonec vysvlékla bohužel jen do podprsenky, protože kolem kroužil její manžel. To je prostě vesnický život, jak má být. Místní atmosféru jen dokresluje odpověď paní hospodské, které jsem se na to druhý den ptala, a ta jen starostlivě pokývala hlavou: „Hlavně, aby se to nedozvěděla její babička, tu by mrd.o!“

.........

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Věra Mrhačová | úterý 26.9.2017 18:38 | karma článku: 24,49 | přečteno: 537x
  • Další články autora

Věra Mrhačová

76. Jezte, dokud vám to nepoleze ušima

Dneska budu manželských povinností zproštěna, páčto by na to asi ani neviděl nebo by mu mohla prasknout tím tlakem oční bulva.

9.2.2021 v 7:51 | Karma: 11,49 | Přečteno: 328x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

75. Víno do zavařovačky a do kávy jar

Že hárá velitel, mě nepřekvapuje, jinak se snad ta jeho protivná povaha ani nedá vysvětlit, ale ta jeho psí princezna je nána, takhle na zimu, to si vážně nemohla vybrat líp.

28.12.2020 v 11:04 | Karma: 13,07 | Přečteno: 311x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

74. Pozdě, už jsem se jí dotkl já :-D

Dnešní ranní telefonát budeme muset odložit, pracovní nálada pod bodem mrazu, za chvilku mám "poradu" s obchoďákem, to jsem zvědavá, co zase vymysleli. Velkej šéf má mizernou náladu.

26.10.2020 v 17:42 | Karma: 13,71 | Přečteno: 340x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

73. Plno řečí, německých k tomu, a skutek utek

Taky jsem se rozhodla, že v budoucnu zkusím tolik nekňučet, protože jsem si uvědomila, že to moje permanentní stěžování je na vině, že já jsem u nás v rodině ta, na kterou se musí brát věčně ohledy. A to mám hlubší hlas než ty.

3.8.2020 v 17:32 | Karma: 12,35 | Přečteno: 269x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

72. „Mně nedáš?!“ - nálada je lehce nad nulou

„Sama nevím, proč to nemůžu poslouchat, asi že se vidím v nastaveném zrcadle, protože kdyby jsme obě, já a dotyčná, měly život pod kontrolou, tak nikdy se skopčákama neskončíme."

6.7.2020 v 12:47 | Karma: 11,56 | Přečteno: 244x | Diskuse| Miniblogy
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko jdou bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  22:48

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Z šéfa zahraničního výboru ministrem pro vědu? TOP 09 vybírá ministra

7. května 2024  5:43

TOP 09 pokračuje v hledání ministra pro vědu, výzkum a inovace. Předsednictvo strany se má zabývat...

Vláda má jednat o pomoci ovocnářům, jimž způsobily mrazy milionové škody

7. května 2024  5:34

Vláda má v úterý jednat o pomoci ovocnářům, kterým zničily úrodu jarní mrazy. Program na řešení...

Soud rozhodne o kastracích pro změnu pohlaví, Piráti s tím v koalici neuspěli

7. května 2024

Ústavní soud oznámí, zda operace zůstane podmínkou pro úřední změnu pohlaví. Česko je jedna z...

Místo Česka Rwanda? Nejasný osud ilegálních migrantů do Evropské unie

7. května 2024

Migračním paktem jsme udělali důležitý krok k řešení ilegální migrace, ale je potřeba pokračovat....

Večerní parťák na koupací rituál: Vyhrajte balíček od sebamed Baby
Večerní parťák na koupací rituál: Vyhrajte balíček od sebamed Baby

Přebalit, vykoupat, umýt hlavu, pořádně promazat celé tělíčko... Skvělým parťákem pro takový večerní rituál je sebamed Baby. Sháníte-li jednoho...

  • Počet článků 77
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 440x
VYSOKÁ VESNICKÁ : nejen proto, že já sama jsem hodně vysoká a někdy hodně vesnická, ale i proto, že „studovat“ život na vesnici je někdy fakt vysoká.

Seznam rubrik