Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

34. Už po třetím čísle bolí ruka

Velitel úspěšně absolvoval kurz pojídání šneků, ústřic a žabých stehýnek a nabyté znalosti šel hned zúročit do naší vesnické hospody. 

Dneska mi přivezl kytici bývalý kolega s kolegyní, tak jsem měla po dlouhé době poklidné kulturní odpoledne a dozvěděla se taky pár novinek.

Dopoledne jsem byla berušce koupit nádobí na vařenou mrkvičku, už to všechno olízala, evidentně jí to chutná i prázdný. Ale zatím to má fakt jen na hraní, krmení ještě pořád odkládáme, berunka saje mateřské mléko jako malá pijavice a nechce se toho vzdát.

Dneska přijela má drahá sestra opět probrat svůj bohatý milostný život. Přiřítila se až na oběd, protože do tří do rána brečela, aniž by nějak přesněji dokázala říct, proč. Tak jsem si to všechno vyslechla, mlčky, na komentáře je sestra citlivá, nabalila jí na cestu řízky k večeři a bylo po návštěvě, asi už jsem fakt starší generace. I když někdy mi to připadá úplně obráceně, když pozoruju, co tady dělám za psí kusy, abych pobavila berušku, když je smutná. Ale berunka se taky snaží, teď ji zrovna baví cenit zuby, krčit nos a hrozivě funět, to ji asi naučil náš větší pes, ten menší si svá erotická školení, předpokládám, schovává na její osmnáctiny.

Velitel opět nocuje ve velkoměstě a já se těšila, že půjdeme brzo spát, když jsme bez dozoru, ale berušce se jako naschvál vůbec nechce. Tak jsem se aspoň dozvěděla, co dávají v pozdních nočních hodinách v televizi. Berunka si totiž na gauči hrála s ovladačem a najednou na mě nečučí z obrazovky chlupatý čumák vlčáka Rexe, ale chlupatá…, až se to stydím napsat, vůbec neukázali celou vnučku, jen celé pohlaví!!!, pořad ve stylu: „Ten sex už není, co to bývalo. Dřív jsem za noc zvládla deset i dvanáct čísel, dneska mě už po třetím začne bolet ruka…“

Počasí na venkově víc než divoké, hodinu tma a vánice, hodinu praží sluníčko, čert se v tom vyznej. Velitel úspěšně absolvoval kurz pojídání šneků, ústřic a žabých stehýnek a nabyté znalosti šel hned zúročit do naší vesnické hospody. Nemohl se dočkat, až jim tam předvede, jak bravurně nakrájet a pozřít uzenáče, takže už z dálnice volal, co bude k večeři, aby nebyly prostoje a mohl hned vymajznout. Přiletěl kolem páté, předal mi nějaké drobné dary, aby mi zacpal pusu a nechala jsem ho jít ke svým, naprosto nepředpisově a navzdory čerstvému školení do sebe naházel guláš a už troubili kumpáni u vrat. Jsou tak drzí, že se ani neptají, jestli může jít velitel ven! Ale dostala jsem krásný svetr, jako vždy s cenovkou a ještě mi zdůraznil, abych tu igelitku, ve které byl „zabalený“, schovala na psí hovna, obvyklá romantika.

Dneska měl velitel v práci audit. Páni manageři přijeli na kontrolu, co jako že pracanti vlastně dělají a jestli by jako nebylo třeba někoho vyhodit. Velitelova kolegyně z toho už měsíc nespala, chuděra, velitel sám, jist si v kramflecích, byl ochoten v rámci přípravy změnit pozadí na PC z nestydaté děvenky starostlivé na zátiší s mořským korábem. Snad to udělalo zamýšlený dojem, protože nevím, co bysme tady s ním celé dny dělaly, kdyby zůstal doma. Musela bych sobě i berušce spíchnout nějaký komický převlek, protože jak se velitel začne nudit, tak žádná legrace!

.............

 

 

Autor: Věra Mrhačová | pondělí 20.11.2017 18:17 | karma článku: 14,51 | přečteno: 477x
  • Další články autora

Věra Mrhačová

76. Jezte, dokud vám to nepoleze ušima

Dneska budu manželských povinností zproštěna, páčto by na to asi ani neviděl nebo by mu mohla prasknout tím tlakem oční bulva.

9.2.2021 v 7:51 | Karma: 11,49 | Přečteno: 328x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

75. Víno do zavařovačky a do kávy jar

Že hárá velitel, mě nepřekvapuje, jinak se snad ta jeho protivná povaha ani nedá vysvětlit, ale ta jeho psí princezna je nána, takhle na zimu, to si vážně nemohla vybrat líp.

28.12.2020 v 11:04 | Karma: 13,07 | Přečteno: 311x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

74. Pozdě, už jsem se jí dotkl já :-D

Dnešní ranní telefonát budeme muset odložit, pracovní nálada pod bodem mrazu, za chvilku mám "poradu" s obchoďákem, to jsem zvědavá, co zase vymysleli. Velkej šéf má mizernou náladu.

26.10.2020 v 17:42 | Karma: 13,71 | Přečteno: 340x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

73. Plno řečí, německých k tomu, a skutek utek

Taky jsem se rozhodla, že v budoucnu zkusím tolik nekňučet, protože jsem si uvědomila, že to moje permanentní stěžování je na vině, že já jsem u nás v rodině ta, na kterou se musí brát věčně ohledy. A to mám hlubší hlas než ty.

3.8.2020 v 17:32 | Karma: 12,35 | Přečteno: 269x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

72. „Mně nedáš?!“ - nálada je lehce nad nulou

„Sama nevím, proč to nemůžu poslouchat, asi že se vidím v nastaveném zrcadle, protože kdyby jsme obě, já a dotyčná, měly život pod kontrolou, tak nikdy se skopčákama neskončíme."

6.7.2020 v 12:47 | Karma: 11,56 | Přečteno: 244x | Diskuse| Miniblogy
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

To nemyslíte vážně! Soudce ostře zpražil bývalého vrchního žalobce

1. května 2024  10:17

Emotivní závěr měl úterní jednací den v kauze údajného „podvodu století“, v němž měly přijít tisíce...

Moskva se chlubí kořistí z Ukrajiny: Abramsy, Leopardy i českým BVP

1. května 2024  15:38

V Moskvě ve středu začala výstava západní vojenské techniky, kterou používá ukrajinská armáda a...

Sluší se, aby zaměstnanec věděl, proč je propouštěn, řekl Juchelka

2. května 2024  5:42,  aktualizováno  17:35

Přímý přenos Poslanci začali projednávat úpravu zákoníku práce. Stínový ministr práce a sociálních věcí Aleš...

Řidiče autobusu zbil a surově ho kopl do hlavy. Mladík dostal podmínku

2. května 2024  17:25

Podmínkou potrestal Okresní soud v Mostě mladíka, jenž loni v srpnu v centru města brutálně napadl...

Auto vjelo na chodník a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  17:23

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Kalifornská policie vtrhla na univerzitu, pozatýkala propalestinské studenty

2. května 2024  8:11,  aktualizováno  17:22

Na Kalifornské univerzitě v Los Angeles (UCLA) se v noci na středu střetli proizraelští a...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 77
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 440x
VYSOKÁ VESNICKÁ : nejen proto, že já sama jsem hodně vysoká a někdy hodně vesnická, ale i proto, že „studovat“ život na vesnici je někdy fakt vysoká.

Seznam rubrik