Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

39. Malá je těhotnááááá

Pes byl nějaký mladý janek, ne a ne se trefit. Sestra znechuceně líčila, že měla poprvé A NAPOSLEDY v životě psí přirození v ruce.

Přijela nás navštívit opět moje sestra a vylíčit zážitky z oplodňovacího odpoledne. Rozhodla se totiž své fence dopřát štěňata, tak měly na návštěvě ženicha, ale odvázaná z toho nebyla ani jedna. Pes byl nějaký mladý janek, ne a ne se trefit. Sestra znechuceně líčila, že měla poprvé A NAPOSLEDY v životě psí přirození v ruce, bylo to potupný, všichni byli červení jak jahody, postříkaní od hlavy k patě, trvalo to čtyři hodiny a už o tom nechce nikdy ani slyšet. Tak snad se aspoň zadařilo a se štěňátkama to vyjde, uvidíme.

Už přišel golfáček, je super, brázdíme si městem křížem krážem, tempo určuju já, berunka spokojeně pospává, je to pohoda. Berunka navíc dostala od velitele k svátku svou první kytici slunečnic, taky rajcovní šátek na jaro, pár punčocháček s rozkrokem proklatě nízko, nějaké knihy, no krasavice inteligentní.

Dneska mi volala má drahá sestra, hrozně brečela, tak mě dost vyděsila, lekla jsem se, že se jí něco stalo, ale kdež: „My jdem z ultrazvukůůůů, malá je těhotnááááá, máme i fotkůůůů..!“ Jestli to není jasný, tak mluvila o té své fence. Takovejch opiček jsem fakt nedělala ani já se svým těhotenstvím. Ještěže ta fifi malá rozmazlená čeká jen jedno, aspoň podle ultrazvuku, ale i tak to jistě bude pěkně komplikovaný porod.

Vyrazily jsme s berunkou do velkého města na nákupy. Byla jsem se podívat v HaM, původně fakt jen podívat, ale nějak jsem to neuřídila a koupila berunce jedny riflové šatičky, jedny manšestrové, pletenou vestičku a úžasné plavky v celku, růžové s páskem a sukýnkou, no rajc neskutečný. Doma jsme dělaly módní přehlídku, berunka byla v dobrém rozmaru, tak pózovala jak profesionální modelka s profi mírama 40-40-40. Když ale došlo na zkoušení plavek, tak se zatvářila, že toho má dost a že se na to může tak akorát vy… a taky to hned udělala. Takže plavky fičely do pračky, beruška do vany a bylo po přehlídce.

Měly jsme sraz se sestrou ve městě, ale měla těžkou pracovní krizi, hotelový průmysl, ve kterém se momentálně zmítá, asi není to pravé ořechové. Nějak to na ni dolehlo a chce si najít novou práci hned teď okamžitě a střelhbitě, takže většinu času buď telefonovala do práce, nebo brečela. Pak si dala dva panáky na uklidněnou a sdělila mi, že má na parkovišti auto, ale že je to pohoda, protože kdyby si ty panáky nedala, tak stejně nemůže vzteky řídit, tak pojede raději městskou hromadnou s ostatními nešťastníky. Ukazovala mi ale hrdě psí fotku z ultrazvuku, asi jsem se netvářila dost nadšeně, protože mě utřela, že je to úplně stejná fotka, jako jsem měla já, a že jsem se taky nezmohla na víc než na jedno dítě. Prostě nálada pod psa, snad jí bude brzo líp.

Berunce jsem dneska uvařila kaši, ale mělo to stejný úspěch jako předešlý šlichty, musím jí dát do každé ruky lžičku a vyčíhnout okamžik, kdy si zrovna jednu cpe do pusy a vzniklou mezerou jí tam nacpat, co potřebuju já. Jediný, co je ochotná jíst, kromě mateřského mléka, jsou vlhčený ubrousky, tak nevím. Ale zatím nevypadá, že by jí něco scházelo, tak snad se rozparádí časem. Dneska jak u vytržení sledovala kuřecí kolotoč v mikrovlnce, tak už je množná trochu zvědavá a začne brzo ochutnávat. A možná je taky jenom po tatínkovi, protože kuřecí kolotoč v troubě je i jeho oblíbený pořad a nad mým kuchařským uměním se ofrňuje úplně stejně, když má zrovna ofrňovací náladu, což bývá docela často.

...............

Autor: Věra Mrhačová | sobota 6.1.2018 14:27 | karma článku: 18,96 | přečteno: 494x
  • Další články autora

Věra Mrhačová

76. Jezte, dokud vám to nepoleze ušima

Dneska budu manželských povinností zproštěna, páčto by na to asi ani neviděl nebo by mu mohla prasknout tím tlakem oční bulva.

9.2.2021 v 7:51 | Karma: 11,49 | Přečteno: 329x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

75. Víno do zavařovačky a do kávy jar

Že hárá velitel, mě nepřekvapuje, jinak se snad ta jeho protivná povaha ani nedá vysvětlit, ale ta jeho psí princezna je nána, takhle na zimu, to si vážně nemohla vybrat líp.

28.12.2020 v 11:04 | Karma: 13,07 | Přečteno: 311x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

74. Pozdě, už jsem se jí dotkl já :-D

Dnešní ranní telefonát budeme muset odložit, pracovní nálada pod bodem mrazu, za chvilku mám "poradu" s obchoďákem, to jsem zvědavá, co zase vymysleli. Velkej šéf má mizernou náladu.

26.10.2020 v 17:42 | Karma: 13,71 | Přečteno: 341x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

73. Plno řečí, německých k tomu, a skutek utek

Taky jsem se rozhodla, že v budoucnu zkusím tolik nekňučet, protože jsem si uvědomila, že to moje permanentní stěžování je na vině, že já jsem u nás v rodině ta, na kterou se musí brát věčně ohledy. A to mám hlubší hlas než ty.

3.8.2020 v 17:32 | Karma: 12,35 | Přečteno: 269x | Diskuse| Miniblogy

Věra Mrhačová

72. „Mně nedáš?!“ - nálada je lehce nad nulou

„Sama nevím, proč to nemůžu poslouchat, asi že se vidím v nastaveném zrcadle, protože kdyby jsme obě, já a dotyčná, měly život pod kontrolou, tak nikdy se skopčákama neskončíme."

6.7.2020 v 12:47 | Karma: 11,56 | Přečteno: 244x | Diskuse| Miniblogy
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Putinova časovaná bomba. Kadyrov umírá, rozjíždí se krvavý boj o trůny

17. května 2024  14:16

Premium Ramzan Kadyrov ještě dýchá, v Čečensku se však už začíná hledat jeho nástupce. Naznačují to i...

Řekni, kde ti muži z Gazy jsou. Otazníky ohledně obětí: násobně více dětí a žen

19. května 2024

Premium V Gaze je problém, na který upozorňovala už Marlene Dietrichová. Teď si s ní notují demografové a...

Češi umějí vyrobit řadu vojenských dronů. Ale armáda o ně nestojí

19. května 2024

Premium Letecká výroba byla v České republice vždy na špičkové úrovni. Menší dopravní letouny, ultralighty,...

Gruzínská prezidentka vetovala „ruský“ zákon. Jde do boje s vládou

18. května 2024  16:55,  aktualizováno  22:06

Gruzínská prezidentka Salome Zurabišviliová podle tiskových agentur vetovala kontroverzní zákon o...

Izraelský válečný kabinet se bortí. Ganc označil Netanjahuovy plány za fanatické

18. května 2024  20:36,  aktualizováno  21:41

Člen izraelského válečného kabinetu Benny Ganc v sobotu řekl, že jeho strana přestane podporovat...

  • Počet článků 77
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 440x
VYSOKÁ VESNICKÁ : nejen proto, že já sama jsem hodně vysoká a někdy hodně vesnická, ale i proto, že „studovat“ život na vesnici je někdy fakt vysoká.

Seznam rubrik